×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۵ مرداد - ۱۴۰۴  
false
true
سامانه تلفن گویای شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر راه اندازی شد

به گزارش چغادک نیوز: پرویز فرزین پور  اظهار داشت: به منظور حفظ حقوق شهروندی، تکریم ارباب رجوع و همچنین تحقق بخشی از اهداف راهبردی این شرکت (۸۰۸۰) – کاهش خاموشی ها به ۸۰ دقیقه برای هر مشترک و تلفات انرژی به ۸ درصد و مراجعات مردمی به صفر تا سال ۱۴۰۵- سامانۀ تلفن گویای شرکت به شمارۀ ۲۰-۳۳۳۳۲۷۱۹-۰۷۷ راه اندازی شد.

مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر افزود: تسریع در ارائۀ خدمات و پاسخگویی مناسب، آشنایی بهتر با فرایندهای شرکت، صرفه جویی در زمان و هزینه، پاسخگویی به سوالات عمومی مراجعان، مشاورۀ تلفنی، نظرسنجی و ارائۀ انتقادات، پیشنهادات و شکایات را از جملۀ مهمترین دلایل راه اندازی سامانۀ تلفن گویای شرکت دانست که با هدف رفاه حال شهروندان ایجاد شده است.

وی در ادامه افزود: شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر با توسعۀ هر چه بیشتر خدمات الکترونیک، زمینۀ تکریم ارباب رجوع را فراهم ساخته است و توانسته گامی موثر در جلب رضایتمندی مشترکان شرکت فراهم کند.

false
true
false
true
  1. عبدالله

    تلفن گویا خوبه ولی بعضی داخلی ها یا حضور ندارن یا جواب نمیدن

  2. ناشناس

    باسلام وخسته نباشید خدمت شما پرسنل زحمت کش توانیر
    درمورد صرفه جویی برق از این اداره درخواست ضروری داریم نصبت به مصرف بی رویه برق کام سازنده بردارند وجلو مشترکین پرمصرف گرفته شود بعضی از ساختمانها در دیوارشون با لامپ دراین شرایط سخت اذین بندی کرده اند نمونه بارزش ساختمان باغ شهری دوراهی دیر کنار سنگ شکن است وهمه ساختمانهای تازه تاسیس جوانان امروزی از این اداره محترم می خواهیم که با تبلیعات هم که شده دراین شرایط سخت که بعضی از خانواده ها سراع دارم که واقعا صرفه جویی می کنند اگر که شده از صدا سیما استان بخواهند در این امر همکاری کنند تا این فصل گرم به پایان ببریم
    موفق باشید

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false