- 06 مرداد 1397
- اخبار استان
- کد خبر 51105
- ایمیل
- پرینت
true
true
true
false
false
true
true
true
سایز متن /
true

به گزارش چغادک نیوز: پرویز فرزین پور اظهار داشت: به منظور حفظ حقوق شهروندی، تکریم ارباب رجوع و همچنین تحقق بخشی از اهداف راهبردی این شرکت (۸۰۸۰) – کاهش خاموشی ها به ۸۰ دقیقه برای هر مشترک و تلفات انرژی به ۸ درصد و مراجعات مردمی به صفر تا سال ۱۴۰۵- سامانۀ تلفن گویای شرکت به شمارۀ ۲۰-۳۳۳۳۲۷۱۹-۰۷۷ راه اندازی شد.
مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر افزود: تسریع در ارائۀ خدمات و پاسخگویی مناسب، آشنایی بهتر با فرایندهای شرکت، صرفه جویی در زمان و هزینه، پاسخگویی به سوالات عمومی مراجعان، مشاورۀ تلفنی، نظرسنجی و ارائۀ انتقادات، پیشنهادات و شکایات را از جملۀ مهمترین دلایل راه اندازی سامانۀ تلفن گویای شرکت دانست که با هدف رفاه حال شهروندان ایجاد شده است.
وی در ادامه افزود: شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر با توسعۀ هر چه بیشتر خدمات الکترونیک، زمینۀ تکریم ارباب رجوع را فراهم ساخته است و توانسته گامی موثر در جلب رضایتمندی مشترکان شرکت فراهم کند.
false
true
false
true
تلفن گویا خوبه ولی بعضی داخلی ها یا حضور ندارن یا جواب نمیدن
باسلام وخسته نباشید خدمت شما پرسنل زحمت کش توانیر
درمورد صرفه جویی برق از این اداره درخواست ضروری داریم نصبت به مصرف بی رویه برق کام سازنده بردارند وجلو مشترکین پرمصرف گرفته شود بعضی از ساختمانها در دیوارشون با لامپ دراین شرایط سخت اذین بندی کرده اند نمونه بارزش ساختمان باغ شهری دوراهی دیر کنار سنگ شکن است وهمه ساختمانهای تازه تاسیس جوانان امروزی از این اداره محترم می خواهیم که با تبلیعات هم که شده دراین شرایط سخت که بعضی از خانواده ها سراع دارم که واقعا صرفه جویی می کنند اگر که شده از صدا سیما استان بخواهند در این امر همکاری کنند تا این فصل گرم به پایان ببریم
موفق باشید