- 27 بهمن 1396
- اخبار استان
- کد خبر 45639
- ایمیل
- پرینت
true
true
true
false
false
true
true
true
سایز متن /
true

به گزارش چغادک نیوز: عباس قلیپور در نشست بررسی راهاندازی میز خدمت در ادارات استان بوشهر اظهار داشت: میز خدمت با هدف پاسخگویی صریح و شفاف به مطالبات مردم به عنوان یکی از رسالتها و ماموریتهای مدیران ادارات ایجاد شده است.
وی، میز خدمت را گفتوگو و پاسخگویی رودر روی مسئولان به سوالات و مشکلات مردم دانست و خاطر نشان کرد: میز خدمت اکنون در همه دستگاههای اجرایی استان بوشهر راه اندازی شده و در اسفند این میزها و نوع خدمات آنان به مردم مورد بازرسی قرار میگیرند.
مدیرکل مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری بوشهر به نقش سامانه«سامد» ارتباطات مردمی دولت پرداخت و بیان کرد: تمامی خدمات ارائه شده به صورت بر خط در سامانه سامد ثبت و تمامی ملاقاتهای مردمی مدیر و معاونان ادارات از طریق میز ارتباطات مردمی در بستر این سامانه زیر نظر مسئول ارزیابی عملکرد و رسیدگی شکایات و بازرسی دستگاه اجرایی صورت میگیرد.
قلیپور افزود: مدیران کل دستگاههای اجرایی، فرمانداران، روسای نهادها و سازمانهای انقلابی، شهرداران، مدیران امور شعب بانکها و بیمهها و مدیران شرکتهای دولتی مشمول راهاندازی میز ارتباطات مردمی و خدمت هستند.
وی از الکترونیکی شدن میز خدمت در دستگاههای اجرایی استان بوشهر خبرداد و گفت: پیش بینی استقرار سامانه سامد در میز خدمت الکترونیکی دستگاهها صورت گرفته که با تحقق این روند پاسخگویی مدیران به مردم شتاب میگیرد.
انتهای پیام
منبع: تسنیم
false
true
false
true