×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
۶۹۴ پروژه محرومیت‌زدایی توسط سپاه استان بوشهر اجرا شد

به گزارش چغادک نیوز به نقل از خبرگزاری تسنیم از بوشهر، سردار علی رزمجو ظهر امروز در آیین واگذاری ۶۰۰ واحد مسکونی مددجویان روستایی کمیته امداد استان بوشهر با اشاره به اینکه سپاه در رفع محرومیت ماموریت‌ها و رسالت‌های مهمی دارد اظهار داشت: فرمانده کل سپاه و قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه در حل مشکلات مناطق محروم استان بوشهر توجه ویژه‌ای به برطرف کردن مشکلات و رفع محرومیت نقاط روستایی و کم‌برخوردار دارد.

وی با اشاره به اینکه طرح‌های مهمی برای محرومیت‌زدایی استان بوشهر تدوین شده است تصریح کرد: در نیمه دوم امسال عملیات اجرایی طرح‌های عمرانی در نقاط محروم و روستایی استان بوشهر آغاز می‌شود.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر با اشاره به واگذاری ۶۰۰ واحد مسکونی ویژه مددجویان روستایی استان بوشهر افزود: در سهمیه‌ای که برای سپاه استان بوشهر در ساخت خانه ویژه مددجویان روستایی استان تعیین شده بود ساخت ۲۹۵ واحد  مسکونی به بسیج سازندگی سپاه استان بوشهر واگذار شد که ۲۵۰ واحد آن تکمیل و امروز تحویل مددجویان روستایی کمیته امداد استان بوشهر می‌شود.

رزمجو با بیان اینکه سپاه برای ساخت این واحدهای مسکونی ۵۹ میلیارد ریال اعتبار مصوب کرده است افزود: سپاه برای هر واحد مسکونی نیازمندان روستایی استان بوشهر ۲۰ میلیون تومان اعتبار پرداخت کرده که در مجموع برای ستاخت و تکمیل ۲۹۵ منزل روستایی ۵۹ میلیارد ریال تامین شده است.

وی با اشاره به اینکه سرپناه مهم‌ترین نیاز انسان برای زندگی است تاکید کرد: در راستای طرح‌های محرومیت‌زدایی در استان بوشهر، گام‌های موثری برداشته شده که با هماهنگی گروه‌های طرح‌های مهمی اجرا شده است.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر از اجرای ۶۹۴ پروژه محرومیت‌زدایی توسط سپاه استان بوشهر خبرداد و گفت:  ۶۹۴ پروژه محرومیت‌زدایی با اعتبار ۱۹۳٫۵ میلیارد ریال در استان بوشهر توسط سپاه امام صادق(ع) اجرا شده است.

رزمجو تهیه جهیزیه یک‌هزار نوعروس هر کدام به مبلغ پنج میلیون تومان  تامین بسته معیشتی و البسته مدارس با چهار هزار و ۵۶۳ بسته به میزان  ۹۰۷ میلیون تومان را  از جمله برنامه‌های محرومیت‌زدایی دانست و گفت: تهیه و توزیع ۱۲ هزار متر مکعب موکت به ارزش یک‌میلیارد ریال، اعزام تیم‌های پزشکی، اردوهای جهادی با بیش از ۲۰ هزار نفر در روزهای متفاوت سال از دیگر طرح‌های سپاه استان بوشهر در رفع محرومیت است.

وی فعالیت در عرصه عمرانی، آموزشی، فرهنگی و بهداشت و درمانی را  از جمله سرفصل‌های محرومیت‌زدایی در استان بوشهر دانست و خاطر نشان کرد: ساخت ۶۰۰ واحد مسکونی کار خداپسندانه و مرد‌م‌پسندانه‌ای است که با همکاری کمیته امداد و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در نقاط محروم استان بوشهر تکمیل و امروز تحویل شد.

انتهای پیام/

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false