×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
۱۵ موج‌شکن در نقاط ساحلی محروم استان بوشهر ساخته شد

به گزارش چغادک نیوز به نقل از خبرگزاری تسنیم از بوشهر، سرهنگ رمضان زیراهی ظهر امروز در آیین واگذاری ۶۰۰ واحد مسکونی مددجویان روستایی کمیته امداد استان بوشهر با اشاره به نقش مهم منطقه دوم نیروی دریایی سپاه در اجرای طرح‌های عمرانی در نقاط محرم اظهار داشت: در پی انعقاد تفاهم‌نامه برای ساخت واحدهای مسکونی ویژه مددجویان کمیته امداد استان بوشهر منطقه دوم نیروی دریایی سپاه عهده‌دار ساخت ۳۴۵ واحد مسکونی شد.

وی با بیان اینکه این واحدهای مسکونی در کوتاه‌ترین زمان ساخته و تحویل شد افزود: برای ساخت ۳۴۵ واحد مسکونی ویژه مددجویان روستایی کمیته امداد  هر ماه بیش از ۲۰ تا ۳۰ واحد ساخته و تحویل می‌شد که آخرین مرحله آن اردیبهشت امسال ساخته و تحویل شد.

فرمانده منطقه دوم نیروی دریای سپاه با بیان اینکه ۳۴۵  مسکن یاد شده در روستاهای مختلف محروم استان بوشهر ساخته شده است خاطر نشان کرد: ۳۴۵ واحد مسکونی یاد شده در مدت ۸ ماه با اعتبار ۱۱۰ میلیارد ریال ساخته شده است.

وی ساخت منازل روستایی در نقاط محروم استان بوشهر را اقدامی مهم در تامین سرپناه نیازمندان روستایی دانست و گفت: امروز شاهد یک کار پسندیده از سپاه و کمیته امداد هستیم و نتیجه آن تامین مسکن مدد جویان کمیته امداد است.

فرمانده منطقه دوم نیروی دریای سپاه با بیان اینکه محرومیت‌زدایی از برنامه‌های مهم سپاه است گفت: امروز توجه به محرومیت‌زدایی و مردم‌داری و مردم یاری از ویژگی‌های سپاه است که مور تائید و تأکید رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز قرار دارد.

زیراهی با اشاره به ساخت موج شکن در نقاط ساحلی محروم استان بوشهر تصریح کرد: برای ساخت ۵۰ موج‌شکن در روستاها و نقاط محروم  ساحلی کشور  توسط نیروی دریایی سپاه برنامه‌ریزی شد که سهمیه استان بوشهر ۱۵ موج‌شکن در نقاط ساحلی محروم  بود.

وی با بیان اینکه پروژه‌های موج شکن در نقاط ساحلی محروم در راستای تحقق مطالبات مردم اجرایی شده است گفت: ۱۵ موج شکن در مناطق ساحلی استان بوشهر با اعتبار ۸۰ میلیارد تومان توسط منطقه دوم نیروی دریایی سپاه عملیات اجرایی آن آغاوز که ۱۰ پروژه آن تکمیل شد و ۵ طرح دیگر به‌زودی تکمیل و تحویل می‌شود.

انتهای پیام/

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false