×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
۱۳ میلیارد ریال برای توسعه گردشگری دشتی اختصاص یافت

معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری دشتی گفت: در سال جاری ۱۳ میلیارد ریال برای توسعه گردشگری این شهرستان اختصاص داده شده است.

به گزارش "چغادک نیوز"، به نقل از مهر، حمید بردستانی صبح چهارشنبه در جلسه خدمات سفرهای نوروزی شهرستان دشتی با انتقاد از عدم حضور به موقع مدیران شهرستان در این جلسه اظهار داشت: سیاست دولت تدبیر و امید عدم تمرکز بر درآمد نفتی و توجه به درآمد زدایی پایدار در بخش‌های مختلف است.

وی افزود: صنعت گردشگری یک صنعت سبز است و همه کشورهایی که در این حوزه حرف اول را در دنیا می زنند پتانسیل های آنها به اندازه کشور ما نیست.

بردستانی بیان کرد: در همین راستا ضرورت دارد نگاه ما فرا ملی باشد و در حوزه شهرستان نیز اقدامات بهتری صورت گیرد.

وی ادامه داد: با توجه به سفر قریب الوقوع هئیت دولت به استان بوشهر به همه دستگاه‌های اجرایی اعلام شده که پیشنهادات برای جمع بندی به استان انعکاس بدهند.

بردستانی یادآور شد: در راستای نگاه دولت استاندار بوشهر در جلسات تخصصی تاکیدات ویژه ای به گردشگری و صنعت توریسم دارد و برنامه های خوبی در اداره کل میراث گردشگری در حال تدوین است.

وی اضافه کرد: شهرستان دشتی دارای ظرفیت و پتانسیل خوبی در حوزه های مختلف از جمله گردشگری است که می طلبد همه مسئولین در شناساندن این ظرفیت ها از هیچ تلاشی دریغ نورزند.

بردستانی بر برگزاری همایش گردشگری روستایی تاکید کرد و گفت: کتابچه گردشگری ویژه شهرستان طراحی و تهیه شود و نقشه های گردشگری نیز به روز شود.

وی یادآور شد: باید از توان نظریه پردازی کارشناسان، صاحب نظران، منتقدین منصف بخش خصوصی و سایرین در کمیته مشورتی و موضوعی برای غنای تصمیمات ستاد استفاده کرد.

وی بر حفظ محیط زیست، حفاظت از میراث فرهنگی و سایت های گردشگری و بر برگزاری جلسات خاص و تخصصی در نقاط گردشگری شهرستان با حضور صاحبنظران ، ان جی او و کارشناسان تاکید کرد.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false