×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۱ خرداد - ۱۴۰۳  
false
true
۸۲ درصد استان بوشهرتحت پوشش شبکه‌های دیجیتال تلویزیونی است

مدیرکل صدا و سیمای بوشهر با بیان اینکه پوشش رادیو در استان بوشهر صد در صد است گفت: پوشش شبکه‌های دیجیتال تلویزیونی نیز ۸۲ درصد است که از مینگین کشوری بالاتر است.

به گزارش "چغادک نیوز"، به نقل از  خبرگزاری تسنیم ، منصور لاوری منفرد عصر امروز در نشست با معاون سیاسی استاندار بوشهر با بیان اینکه صدا و سیمای بوشهر نقش مهمی در تولیدات برنامه‌های مختلف دارد اظهار داشت: تهیه کنندگان این مرکز با تولید انواع مردم‌های مختلف فرهنگی، هنری، اجتماعی، اقتصادی و دینی نقش خود را در عرصه‌های گوناگون نشان داده‌اند بگونه‌ای که در بیشتر جشنواره‌های ملی رسانه‌ای حائز رتبه برتر هستند.

وی با اشاره به نقش صدا و سیما در توسعه استان گفت: صدا و سیمای استان بوشهر در راستای توسعه استان بوشهر از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند و همه توان و ظرفیت خود را برای تحقق این مهم به کار می‌‌گیریم.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز بوشهر از فعالیت ۵ ایستگاه پرقدرت فرستنده‌ای در استان خبرداد و تصریح کرد: هم‌اکنون ۵ ایستگاه فرستنده پرقدرت شامل ۳ ایستگاه تلویزیونی و ۲ ایستگاه رادیویی در استان فعال هستند و ۸۰ ایستگاه فرستنده ماهواره‌ای کم‌قدرت نیز در روستاها پخش برنامه‌های مختلف رادیویی و تلویزیونی  برعهده دارند.

وی با بیان اینکه پوشش رادیو در استان بوشهر صد در صد است گفت: پوشش شبکه‌های دیجیتال تلویزیونی نیز ۸۲ درصد است که از میانگین کشوری بالاتر است.

مدیر کل صدا و سیمای استان بوشهر افزود: اطلاع‌رسانی صحیح و به‌موقع از مهم‌ترین رسالت‌های ماست و تاکنون در این مسیر تلاش جدی داشته‌ایم و امیدواریم مردم نیز از ما رضایتمندی داشته باشند.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false