×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
لباس بازی را خودمان تهیه می‌کنیم/ سال گذشته کل خرج تیم‌مان ۴۰ میلیون شد

کاپیتان تیم فوتبال پیام چغادک بوشهر گفت: سال گذشته کل خرج تیم‌مان ۴۰ ملیون تومان شد و امسال هم فعلاً ۱۵ میلیون تومان هزینه تیم‌مان شده است.

به گزارش "چغادک نیوز"، به نقل از ایمنا، موسی رحمت پس از شکست ۳ بر صفر تیمش برابر ذوب آهن در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی گفت: من به بازیکنان تیم گفتم شاید تا سالیان سال چنین بازی برای ما پیش نیاید و باید قدرش را بدانیم و با تمام توان بازی کنیم.

 

 

 

وی ادامه داد: ما خودمان لباس برای تمرین و بازی تهیه می‌کنیم همچنین خودمان به هم زنگ می‌زنیم و تمرینات را هماهنگ می‌کنیم. مدیرعامل‌مان چون مشغله کاری دارد شاید هفته‌ای دو بار هم سر تمرین نیاید و ما خودمان بچه‌های تیم را جمع کردیم و تا این مرحله از جام حذفی رساند‌ه‌ایم.

کاپیتان تیم فوتبال پیام چغادک در خصوص اضافه وزن یکی از بازیکنان تیمش بیان داشت: آقای خلیلاوی شاید حدود دو یا سه سال پیش یکی از بهترین بازیکنان سطح استان بوده است و سابقه بازی در لیگ یک، دو و سه کشور و همچنین آقای گلی لیگ استان و لیگ سه کشور را دارد. مقصر اینکه وزنش اضافه شده است خودش است و می‌خواهم به او بگویم اگر به خودش می‌رسید شاید از ابتدا از او استفاده می‌کردیم.

رحمت خاطرنشان کرد: پیام چغادک از سال ۵۷ تاکنون یکی از قطب‌های فوتبال استان بوشهر بوده است و همیشه یقه تیم‌هایی مثل ایران جوان بوشهر و شاهین بوشهر را گرفته است.

وی با بیان اینکه صعود ما اصلاً راحت نبوده است تصریح کرد: ما نماینده کردستان را در ابتدا شکست دادیم و در مرحله بعد تیم اول آسیا ویژن تهران یعنی پاراگ را شکست دادیم. در ادامه اتکا انصراف داد که البته به نظر من ترسیده‌ بودند و برای بازی با ما به بوشهر نیامدند و در نهایت با انصراف داماش به این مرحله رسیدیم.

بازیکن پیام چغادک در مورد هزینه این تیم گفت: سال گذشته که برای لیگ استان بازی کردیم چیزی حدود ۴۰ میلیون تومان خرج کل تیم‌مان شد و امسال هم که حدود یک تا یک ماه نیم است که شروع کرده‌ایم حدود ۱۵ میلیون هزینه تیم‌مان شده است.

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false