×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۱۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
مشکلات فاضلاب چغادک آسیبی کمتر از حادثه زلزله ندارد

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: مشکلات فاضلاب چغادک آسیبی کمتر از حادثه زلزله ندارد.

 

 

به گزارش "چغادک نیوز"،به نقل از خبرنگار مهر، عبدالکریم جمیری پیش از ظهر جمعه در نشست بررسی وضعیت آب و فاضلاب بوشهر اظهار داشت: تلاش برای رفع مشکلات و تامین نیازهای شهرهای مختلف استان بوشهر را به صورت جدی دنبال می‌کنیم و امیدواریم بتوایم به خواسته های مردم استان پاسخ دهیم.

وی به تلاش‌های صورت گرفته برای رفع مشکلات فاضلاب چغادک و دیگر شهرهای استان بوشهر اشاره کرد و بیان داشت: مردم منطقه ما به شدت از مشکلات و معضلات فاضلاب رنج می برند و کاستی‌های زیادی در این زمینه وجود دارد که باید با جدیت مورد توجه قرار بگیرد.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی همچنین به برخی از مشکلات در زمینه تامین آب در شهرهای استان اشاره کرد و ادامه داد: آب و فاضلاب در شهرهای استان بوشهر دارای حساسیت بالایی است که دولت باید توجهی بسیار زیاد در این زمینه داشته باشد.

لزوم توجه ویژه دولت به رفع مشکلات فاضلاب چغادک

وی با تاکید بر اینکه کم‌کاری در این زمینه مسائل اجتماعی و زیست محیطی زیادی را در پی خواهد داشت، اضافه کرد: برخی از این مسائل متاسفانه هنوز هم مورد کم توجهی قرار گرفته است که باید توجه جدی به آن را شاهد باشیم.

جمیری با اشاره به اینکه مشکلات فاضلاب چغادک آسیبی کمتر از حادثه زلزله ندارد، تصریح کرد: وقتی در منطقه‌ای زلزله می‌آید همه به کمک آنها می‌آیند ولی این آسیب‌ها چون که ناملموس‌تر است، مورد توجه قرار نگرفته است.

وی خوستار توجه ویژه دولت به رفع مشکلات فاضلاب چغادک شد و افزود: وعده‌هایی از سوی معاون آبفای وزارت نیرو در این زمینه داده شده است و امیدواریم شاهد تخصیص اعتبارات مورد نیاز در این زمینه باشیم.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: اینکه مسئولان از این طرح‌ها بازدید کنند کمکی به ما نخواهد کرد و باید اقدامات جدی و عملی در این زمینه صورت بگیرد.

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false