×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
از یادرفتن کوچه نسیم درخاطر مسئولین+ تصویر

به درخواست مخاطبین چغادک نیوز به یکی از کوچه های چغادک شرقی واقع در انتهای کوچه مدرس ، کوچه فرعی نسیم رفتیم که دارای سه راه ورودی است که فقط یک ورودی آن نیز دارای اسم است و چند ماهی است در یک حرکت بسیارجالب قسمتی از آن توسط شهرداری سنگ فرش شده است هم اکنون از یاد مسئولین به دست فراموشی سپرده شده است

به گزارش "چغادک نیوز"، با گذشت چند ماه از سنگ فرش شدن قسمتی از کوچه فرعی نسیم واقع در انتهای کوچه مدرس ولی هنوز مشکلاتی دارد که شهرداری آن را بدلیل نامعلوم نیمه تمام رها ساخته است ، این درحالی است که برخی کوچه های اطراف آن آسفالت است.

از جمله مشکلات این کوچه عدم بند کشی نمودن سنگ فرش آن است که بعد از مدتی سنگ های آن کنده خواهد شد و آبهای سطحی که همسایگان بصورت بی رویه در آن سرازیر می کنند و همچنین آبهای سطحی ناشی از بارش باران در آن به کندی حرکت می کند تا وارد جوی آب شد .

 

از دیگر مشکلات این کوچه عدم تمیز کردن به موقع جوی آب است که بعد از گذشت مدتها همسایگان خود آن را تمیز می کنند که باعث زشت جلوه دادن و پر از آشغال شدن این کوچه جالب شهر می باشد.

 

مشکل دیگر این کوچه در فصل زمستان است که  مملو از آب است و خودروهای سواری از جمله تاکسی تلفنی  نیز از تردد در آن خود داری می کند و در بارندگی های اخیر نیز یک خانم در وقت زایمانش خانواده وی مجبور شده اند او را در پتو بپیچند و به بیمارستان برسانند ، این درحالی است که در بازدید عبدالکریم جمیری نماینده مردم چغادک، بوشهر ، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی از این محل ، وی به همراه شورای شهر قول دادند که بقیه کوچه را احیاء کنند ولی خبری نشد.

 

یکی ازدیگر مشکلات مردم این محل مشکل سد معبر تیر برقی است که در وسط کوچه واقع شده است و تردد را برای مردم کند کرده است و دیگری ارتفاع بسیار کم سیم برق این کوچه است که یک کودک اگر یک میله را بلند کند به سیم برق خواهد خورد و حوادث ناگواری روی خواهد داد چه برسد به بزرگان که از آوردن وسایل با ارتفاع نسبتا" کم نیز از مسیر ورودی این کوچه هم عاجزند.

 

آخرین مشکل کوچه به غیر از تاریکی آن انباشت نخاله های ساختمانی است که مدت زمان زیادی در آن کوچه موجود می باشد ولی بدلیل نامعلوم شهرداری از انتقال آن و حداقل بردن آن به مسیرهایی که هنوز مملو از آب است و مشکلاتی را برای مردم بوجود آورده است ، خود داری نموده است.

 

پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوزخود را متعلق به مردم می داند و این آمادگی را دارد که مشکلات سایر کوچه های شهر را نیز به گوش مسئولین برساند، در صورت وجود مشکل می توانید بوسیله ایمیل ، کامنت ، وات ساپ ، لاین، وایبر، بی تالک، تلگرام و یا شماره تلفن ۰۹۳۶۵۹۲۵۷۲۰ و یا به صورت حضوری با مراجعه به دفتر این پایگاه خبری واقع در انتهای کوچه شهید محمد حیدری مطالب و هرگونه اخبار خود را به ما اعلام کنید..

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false