×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
طرح یادمان شهداء گمنام چغادک مصوب شد+تصویر

در آخرین جلسه تصویب طرح یادمان شهدای گمنام چغادک که درشهرداری چغادک انجام شد طرح نهایی یادمان شهداء با حضور مسئولین مصوب شد

به گزارش "چغادک نیوز"، طی جلسه ای که درشهرداری چغادک با حضور بخشدار بخش مرکزی بوشهر، نماینده حفظ آثار و ارزشهای دفاع مقدس ،جانشین حوزه مقاومت بسیج رمضان ، شهردارو شورای اسلامی چغادک و مسئول و همکاران قسمت فنی طراحی معماری سازمان شهرداریهای استان بوشهر گرفته شد در خصوص طرح یادمان شهداء تصمیمات لازم و اظهارنظرهای لازم صورت گرفت.

در این جلسه شهردارچغادک ضمن اشاره به اینکه این آخرین جلسه ای است که درخصوص مصوب نمودن طرح یادمان گرفته می شود گفت: با توجه به پیشنهادی که به شورای شهر دادیم بحث طراحی یادمان شهدا را در دستور کار شهرداری قرار دادیم که بعد از یکی دو بار تغییرامیدواریم این موضوع زودتر مصوب شود.

وحید واعظی افزود: ما هرچه بخواهیم تصویب این طرح را به خاطر تغییرات جزئی و یا عقایدی که مد نظر خودمان است به تعویق بیندازیم کارمرمت و احیائ آن منطقه به عقب خواهد افتاد.

وی با اشاره به تحمل مشکلات بوجود آمده جهت تامین روشنایی یادمان شهداء و همکاری دستگاههای ذیربط ، گفت: وقتی این طرح مصوب شود و ما شروع بکار کنیم برای آنجا نگهبان تعیین خواهیم کرد و باید این را جا بیندازیم که تمام دستگاهها به نحو شایسته کارهای خود را انجام دهند و مشکلات و موانع را از پیش راه بردارند.
شهردار چغادک تصریح کرد: این طرح حداقل ۲۰ میلیاردریال هزینه در بر دارد که بخشی از هزینه توسط شهر داری و بقیه توسط شورای برنامه ریزی استان تامین خواهد شد.

مسئول قسمت فنی و طراحی معماری سازمان همیاری شهرداری های استان بوشهر طی گزارشی که بخشدار و مسئولین ارائه دادند بیان داشت: پیام این طرح معماری اسلامی و نمادهای بومی است که مهمتر از همه حفظ خون شهداء ست .

بشیر احمدی افزود: این طرح ۸۲۰۰ متر مساحت دارد که زیربنای یادمان شهداء ۹۰ متر می باشد و جایگاهی که برای نماز نیز در نظر گرفته شده است ۴۳۵ متر است و گنجایش ۳۰۰ نفر را دارد و کتابخانه و سالن مطالعه آن هم ۱۳۰ متر مربع وسعت دارد .

وی ادامه داد: این طرح شامل ۲ سرویس بهداشتی ، ساختمان نگهبانی ، پارکینگ با ظرفیت ۲۰ خودرو و یک فضا جهت بر گزاری مراسم تعزیه و مراسمات فرهنگی است و بقیه آن نیز فضای سبز در نظر گرفته شده است که کل فضا گنجایش ۵ ای ۶ هزار نفر را دارد.
 

http://8pic.ir/images/32226627938081895779.jpg

 

عکاس: ایمان شجاعی مقدم

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false