×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۲۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
۶ هزارمترمربع آسفالت درحال ترمیم و بازسازی

عضو شورای اسلامی شهر چغادک گفت : ۶ هزار مترمربع آسفالت خیابان ملت و خیابان اصلی شهر که در اثر لوله کشی گاز تخریب شده بود در حال ترمیم و بازسازی است.

 

http://8pic.ir/images/92768051289719419207.jpgحاج حبیب خدری در گفتگو با چغادک نیوز در خصوص تخریب آسفالتهای معابر ناشی از لوله گزاری گازاظهار داشت : ترمیم آسفالت کوچه ها و خیابانهای شهر چغادک قریب به ۱ هفته می باشد که در دستور کار شهرداری قرار گرفته است.

 

وی افزود : طی قراردادی که با پیمانکار بسته شده است ۶ هزار متر مربع آسفالت خیابان ملت و خیابان اصلی شهر که در اثر لوله کشی تخریب شده بود در حال ترمیم و بازسازی است و بقیه آسفالت معابر نیز در آینده ای نزدیک ترمیم خواهد شد.

عضو شورای اسلامی شهر چغادک با بیان اینکه قرار داد شرکت گاز با شهرداری چغادک مربوط به قبل از انتخابات و در عمر شورای قبل بوده است گفت : این قرارداد جهت ترمیم پوشش آسفالت هرمتر ۳۰ هزار تومان در مدت ۵۰۰ روز بوده است که در حال حاظر قیمت این کار برای شهرداری متری ۵۵ هزار تومان تمام خواهد شد.

وی بیان داشت : با رایزنی های سرپرست اسبق شهرداری آقای مکارم مبلغ این قرارداد به ۳۶ هزارتومان افزایش یافت ولی باز ۱۹ هزار تومان دیگر را شهرداری باید خود هزینه کند که منصفانه نیست .
 

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false