×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۲۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
به نظر شما رئیس جدید شورا چه کسی است و چه انتظاری از وی دارید؟

بعد از انتخاب شورای جدید از جانب مردم اینک نوبت به ریاست شورا است که این پایگاه قصد دارد انتخاب و انتظارات و راهکارهای شما را به گوش اعضاء شورا برساند تا در صورت صلاحدید در دستور کار خود قرار دهند

به گزارش "چغادک نیوز"، بعد از مشخص شدن منتخبین مردم در شورای اسلامی شهر چغادک این بار چه کسی بر صندلی شورای شهر تکیه خواهد کرد.

 

اگر در شورای جدید درنگی نمائیم می بینیم که همگی آنها خواستار ریاست شورای شهر هستند.

راضیه زارع : با کسب بیشترین آراء مردمی و با کوله باری از تجربه با سابقه بالغ بر ۱۰ سال عضویت در شورا و با بهره گیری از قشر های مختلف از جمله زنان و کناره گیری همیشگی خود به نفع دیگر اعضاء این بار قصد نشستن بر صندلی ریاست را دارد.

صادق صیمری : با کسب رتبه دوم و سابقه عضویت در شورا و حمایت مردمی خود که بیشتر از قشر های اعراب  می باشد احتمال کاندیداتوری وی جهت ریاست وجود دارد.

حاج حبیب خدری : با سابقه عضویت در شورا و بهره گیری از قشر های مختلف مردمی و اعلام توانایی جهت اداره شورا احتمال کاندیداتوری ایشان محرز می باشد.

غلامرضا حیدری : با سابقه جندین دوره عضویت و ریاست در شورا و با اعتماد دوباره مردم به وی انتظار رای اعتماد دیگر اعضاء را به نفع خود دارد.

علی حسینی : با سابقه عضویت در شورا و قاطعیت زیاد و پشتوانه مردمی در محله دشتی ها و نفوذ در ادارات انتظار کناره گیری اعضای دیگر را به نفع خود دارد.

به نظر شما مخاطبین گرامی چه کسی بر این صندلی تکیه خواهد نمود و این بار نوبت چه کسی خواهد بود و به نظر شما کدامیک لیاقت این صندلی را خواهند داشت و چه انتظاری از شورای جدید و ریاست شورا دارید و چه راهکارهایی را برای پیشرفت شهر چغادک به شورا پیشنهاد می نمائید.

 

خواهشمندیم نظرات خود را به دور از هرگونه توهین و تخریب شخصیتی افراد و دیگر اعضای شورا در ذیل این خبر اعلام دارید.

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false