×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۲۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
والیبال محله ای چغادک نیازمند کمک مسولین حتی با اهداء یک توپ!!!

حدود یک ماه می باشد که والیبال در محله چغادک شرقی توسط جوانان ورزش دوست چغادک راه اندازی شده است و حداقل انتظار آنها از مسولین چغادک اهداء یک توپ و تور والیبال می باشد.

به گزارش "چغادک نیوز"،  کوچه پس کوچه های چغادک شرقی در حال گذر بودیم که عده ای از جوانان را که در حال ورزش والیبال بودند را مشاهده نمودیم و در جمع آنها حاظر شدیم.

 

مسئول و حامی و اسپانسر این جوانان آقایان الله کرم زنده بودی ، احمد جمالی و علی جمالی بودند، این عزیزان به خبر نگار ما گفتند : حدود یکماه می باشد که این زمین خاکی را به همت بچه های محل از آقای علی صالحی تحویل گرفتیم و آماده بازی نمودیم و به شهردار و شورا هم مراجعه نمودیم ولی هیچ گونه کمکی  به ما ننمودند.

 

این ورزشکاران اظهار داشتند: از وقتی که ما این زمین را با هزینه خود آماده نمودیم هر روز عصر ها ساعت ۶/۳۰در اینجا بازی می نمائیم که یک شور و شعف خاصی در بین شهروندان این محله حاکم شده است و عده زیادی از جوانان را توانسته ایم به ورزش والیبالی که در چغادک سابقه فعالیت نداشته است را جذب نمائیم .

در حال حاظر والیبال این محله ۳ تیم دارد که با هم در حال تمرین و بازی می باشند و روزهای دوشنبه نیز فرصت را برای نونهالان فراهم آورده اند که آنها نیز از این موقعیت بهره ببرند .

انتظار می رود مسئولین شهر چغادک نسبت به ورزش جوانان اهمیت دهند و حداقل با اهداء یک توپ و یا تور والیبال به این عزیزان در راستای ترویج فرهنگ و نهادینه کردن ورزش در این شهر قدم بردارند .

گفتنی است  : این ورزشکاران آمادگی خود را جهت برگزاری مسابقه با تیم های دیگراز شهر چغادک ویا استان بوشهر اعلام نموده اند که علاقمندان جهت برگزاری مسابقه محله ای و یا استانی می توانند با شماره ۰۹۱۷۳۷۴۰۶۳۹ آقای الله کرم زنده بودی تماس حاصل نمایند.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false