×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
مشروع خطبه های این هفته چغادک

نمازجمعه این هفته به امامت حجت الاسلام مصطفی میرزایی امام جمعه موقت چغادک برگزارشد.

به گزارش "چغادک نیوز"،امام جمعه موقت چغادک ابتدا ضمن سفارش خود ونمازگزاران به تقوی الهی درمورد اثرات تقوی الهی مطالبی ایراد نمود وگفت: همانا خدا وند  برای بدنها ودل های شما عقوباتی رادرنظر گرفته است واین نیست که انسان همه دردین درحال صحت وسلامتی ودرحرکت باشد.

 

حجت الاسلام میرزایی با بیان احدادیث ازائمه اطهارگفت: تنگی دربدن ومعیشت وسستی درعبادت اینها همه مختص به بدن است که درارتکاب به گناه ومعصیت بوجود می آید وهرکدام یک بازخورد ونتیجه ای دارد وعمل صالح ، روح وبدن انسان را روشن می کند همچنان که گناه ومعصیت تاریکی به جای می گذارد.

وی با اشاره به تاریکی روح انسان دراثرگناه گفت: اثرگناه تاریکی روح است همچنان که ارتباط وکسب تقوی ومعارف، روشنایی ضمیررابه دنبال دارد.

وی با اشاره به روایت امام باقر(ع) ادامه داد: عقوبت در دل قساوت قلب است وفرمودند که هیچ حالتی برای بنده رقت بارتروبدترازاین نیست که قلبش دچارمردن شود وقساوت قلب و سنگینی قلب پیدا کند.

وی اضافه کرد: سفارشات اخلاقی حضرات معصومین به ماها واعترافات اهل سنت اینجا روشن می شود که خلفای عباسی واموی که به خوش گزرانی خود مشغول بودند اگر این اهل بیت که معنویت رادرجامعه نهادیند کنند نبودند معلوم نبود کارما به کجا می انجامید واین اثر تقوی وخویشتن داری است که درکلام امیرالمومنین (ع) وامام محمدباقر(ع) به آن پرداخته شد.

خطبه دوم

حجت الاسلام مصطفی میرزایی درخطبه دوم با اشاره به مناسبت های این هفته گفت: دوشنبه ۱۲ فروردین روزجمهوری اسلامی است که همه ما مستحضریم که مردم با منویات رهبر کبیرانقلاب که انقلاب کرده بودند ورژیم ستم شاهی راقبول نداشته اند  وقیام برای برقراری جمهوریت وآزادی بود و وقتی مردم به این مهم در۲۲ بهمن ۵۷ نائل شدند وقائله ختم شد ، با درایت وهوشیاری امام راحل سریع اعلام رفراند وم نمودند وهمه مردم دراین رفراندوم با رای بلی وخیر شرکت کردند و سنوشت جمهوری اسلامی را تایین نمودند

امام جمعه موقت چغادک ادامه دارد:  حضورحداکثری مردم درپای صندوق های رای سال ۵۸ وبعد کسب آراء وموفقیعت جمهوری اسلامی با۹۸ درصد آرا بالاخره این نظام مقدس رابرای فرزندان این سرزمین به ارمغان آورد.

وی با اشاره به بیانات رهبرمعظم انفلاب درحرم رضوی وعنوان شعارامسال با نام حماسه سیاسی ،حماسه اقتصادی گفت: امروزهم مردم با توجه به اینکه درتمام این ۳۴ سال مردم نشان دادند که دست ازآرمانهای امام برنداشته اند وبا حضورخودشان قریب به سی وچند انتخابات رابرگزارکرده اند وآنهایی که امروز داعیه برقراری انتخاب آزاد را دارند نمی دانم که  براین مقوله واقف هستند یا نه که در بیش ازسی وچند انتخابات مردم با عقلانیت کامل پای این صندوق ها حضوربهم رسانیدند و با آزادی هروقت کسی را انتخاب کردند همیشه خادم ملت بوده است که جا دارد یادی کنیم ازامام راحل وباید قدراین نعمت جمهوری اسلامی را بدانیم.

وی با اشاره به روز سه شنبه ۱۳ فروردین به عنوان روی آشتی با طبیعت اظهارداشت: باتوجه به سفارشی که علمای والامقام درخصوص مراعات بیش ازبیش ایام فاطمیه داشته اند این مطلب را مجددا" گوشزد می کنیم که حفظ حرمت واحترام بیشتری را دراین ایامی که متعلق به حضرت زهرا(س) است داشته باشند.

وی با اشاره به ادعای حرمت وآزادی کشورهای عربستان ، قطر ودیگر کشورهایی که با مداخله خود وضعیت نامطلوبی را در کشور سوریه ایجاد کرده اند گفت : بد نیست که در اطراف خودشان نیز دقیقتر شوند و در آن کشورها آنهایی که امنیت و آسایش را مختل می کنند اگر شخص محترم و عالمی بخواهد بلند شود و علیه دیکتاتوری و ظلمی که در کشورش بوجود آمده صحبت نماید حکمش را محاربه اعلام می کنند و مجازات آن را اعدام در نظر می گیرند ، بد نیست اینهایی که داعیه حقوق بشر را دارند روی رفتار و کردار خودشان وارد شوند ./انتهای پیام

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false