×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
خانواده‌های زندانیان در استان بوشهر زیر چتر حمایتی خیرین

به گزارش  چغادک نیوز به نقل از خبرگزاری مهر، نصرالله شفیعی صبح سه‌شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری مراسم نسیم مهر برای دریافت خدمات و کمک‌های خیرین و نیکوکاران به خانواده‌های زندانیان، اظهار داشت: در این مراسم که با حضور رئیس کل دادگستری استان، معاون استاندار و مسئولان استانی و خانواده‌های زندانیان برگزار شد افراد خیر با اهدای کمک‌های نقدی و مالی به کمک خانواده‌های زندانیان شتافتند.

مدیرعامل انجمن حمایت زندانیان بوشهر با بیان اینکه هر ساله این مراسم برای یاری رساندن به خانواده‌های زندانیان برگزار می‌شود افزود: پس از زندانی شدن سرپرست، خانواده‌های آنان انواع مشکلات اقتصادی و همچنین روانی مواجه می‌شوند از این نظر با تلاش، مساعدت و یاری رساندن به این خانواده‌ها از بروز برخی آسیب‌ها پیشگیری می‌شود.

شفیعی یکی از اقدامات پیشگیرانه در برابر این آسیب‌ها را خدمات انجمن حمایت زندانیان دانست و خاطرنشان کرد: این انجمن با استفاده از کمک خیرین و نیکوکاران تلاش می‌کند که مشکلات اقتصادی و معیشتی این خانواده‌ها را در حد توان برطرف کند.

وی به کمک مسئولان و خیرین در مراسم جشن نسیم مهر امسال پرداخت و تصریح کرد: در این مراسم خیرین و مسئولان از جمله امام جمعه، استاندار، کمیته امداد، سپاه، ستاد اجرایی فرمان امام (ره) و تعدادی از نیکوکاران به کمک خانواده‌های زندانیان شتافتند.

مدیرعامل انجمن زندانیان بوشهر ضمن قدردانی از همه کسانی که در این امر خیر مشارکت و به این خانواده‌ها کمک کردند تأکید کرد: این خدمات در قالب کمک‌های نقدی و خرید وسایل ضروری منزل و هزینه‌های درمانی و امثال آن برای خانواده‌های زندانیان به مصرف می‌رسد.

شفیعی اضافه کرد: با توجه به مشکلات اقتصادی و معیشتی این خانواده‌ها که معمولاًً محل درآمدی ندارند شدیداً نیاز حمایت همه مردم، خیرین، دستگاه‌های اجرایی و نهادهای انقلابی هستند که انتظار می‌رود این کمک‌ها همچنان به انجمن حمایت از زندانیان ادامه یابد تا این خانواده‌ها بتوانند از عهده بار سنگین معیشتی خود برآیند.

انتهای پیام/

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false