×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
۸۰۱ واحد صنفی متخلف کرونایی در استان بوشهر پلمب شد

به گزارش چغادک نیوز؛ عباس قلی‌پور با تاکید بر رعایت همه جانبه در مقابل کرونا اظهار داشت: فوتی‌های کرونایی در سراسر کشور سبب نگرانی‌هایی شده که باید رعایت پروتکل بهداشتی و استفاده از ماسک مورد توجه همگان قرار بگیرد.

وی، با تاکید بر رعایت پروتکل بهداشتی در واحدهای تولیدی، توزیعی، اصناف و فروشندگان افزود: از ۱۱۸ هزار مورد بازرسی در استان بوشهر ۱۰۰ هزار مورد آن به میزان ۸۴٫۷ درصد در راستای مقابله با کرونا مطلوب بوده است.

رئیس کمیته نظارت و بازرسی بر اجرای پروتکل‌های بهداشتی استان بوشهر از تشکیل پرونده‌های تخلف کرونایی صنفی خبر داد و بیان کرد: در بازرسی‌های انجام شده تاکنون ۵ هزار و ۳۵۴ مورد منجر به تشکیل پرونده تخلف و به ۹۳ درصد آن رسیدگی شده است.

قلی‌پور  با اشاره به اینکه واحدهای صنفی پرخطر در برابر کرونا پلمب می‌شود گفت: تاکنون ۸۰۱ واحد صنفی متخلف کرونایی استان بوشهر پلمب شده است.

وی، رعایت پروتکل بهداشتی و استفاده از ماسک در ادارات و بانک‌های استان بوشهر را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: بر اساس ارزیابی‌ها رعایت پروتکل بهداشتی و استفاده از ماسک در ادارات، بانک‌ها، فرودگاه‌ها، مدارس، دانشگاه‌ها، مراکز بهداشتی درمانی ۹۲ درصد است.

رئیس کمیته نظارت و بازرسی بر اجرای پروتکل‌های بهداشتی استان بوشهر از رعایت ۸۲ درصدی پروتکل بهداشتی در صنایع، فروشگاه‌ها، آرایشگاه‌ها، عرضه کنندگان مواد لبنی و گوشتی خبر داد و بیان کرد: مغازه‌های ماهی و میگو پایین‌ترین رعایت پروتکل بهداشتی گزارش شده است.

قلی‌پور با اشاره به وضعیت تفریحگاه‌ها و سواحل استان بوشهر در رعایت پروتکل بهداشتی و استفاده از ماسک خاطرنشان کرد: ارزیابی‌ها نشان می‌دهد بین ۶۰ تا ۶۲ درصد مردم در سواحل و تفریحگاه‌ها از ماسک استفاده و فاصله گذاری اجتماعی را رعایت می‌کنند.

منبع:تسنیم

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false