×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۲۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
۴۰۰ تن گوشت قرمز منجمد با قیمت تنظیم بازار در بوشهر در حال توزیع است

به گزارش چغادک نیوز به نقل از روابط عمومی استانداری بوشهر؛ هادی دل افکار صبح دوشنبه در نشست مسئولان استان بوشهر اظهار داشت: تامین اقلام و کالاهای اساسی مردم از اولویت های اساسی مسئولان است و در این مسیر از هیچ تلاشی فروگذار نمی کنیم.

وی با اشاره به توزیع ۴۰۰ تن گوشت قرمز در فروشگاه‌های مختلف استان، گفت: از بهمن ماه توزیع ۴۰۰ تن گوشت منجمد گوساله و گوسفندی با قیمت تنظیم بازار در استان بوشهر آغاز شده و تا پایان ماه رمضان ادامه دارد.

مدیر کل امور اقتصادی استانداری بوشهر خاطر نشان کرد: با توجه به نوسانات قیمت گوشت قرمز در کشور و استان بوشهر، برنامه‌های متنوع تأمین و تدارک گوشت قرمز برای تنظیم بازار و کاهش منطقی قیمت‌ها تدوین و اجرایی شده است.

معاون توسعه بازرگانی جهاد کشاورزی استان بوشهر نیز از تأمین گوشت گرم و گوساله پرواربندی از سیستان و پاکستان به استان بوشهر خبر داد و بیان کرد: در بهمن ماه ۳۰۰ تن گوشت منجمد گوساله و تقریباً ۱۰۰ تن گوشت منجمد گوسفندی در استان بوشهر تأمین و در حال توزیع است.

سید محمد موسوی‌فرد با بیان اینکه توزیع گوشت قرمز تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد گفت: علاوه بر ۴۰۰ تن گوشت منجمد گوساله و گوسفندی بیش از ۱۱۰ تن دیگر تأمین شده که توزیع آن تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد.

وی اضافه کرد: علاوه بر عرضه گوشت قرمز منجمد، تأمین و توزیع گوشت قرمز گرم با قیمت ستاد تنظیم بازار نیز در دست اقدام است که به‌زودی در دسترس عموم مردم استان بوشهر قرار می‌گیرد.

معاون توسعه بازرگانی جهاد کشاورزی استان بوشهر با اشاره به اینکه گوشت قرمز یاد شده بر اساس قیمت مصوب ستاد تنظیم بازار عرضه می‌شود گفت: گوشت منجمد گوساله و گوسفندی با قیمت هر کیلوگرم ۳۱۵ هزار تومان در فروشگاه‌ها عرضه می‌شود.

موسوی‌فرد اضافه کرد: گوشت گرم گوساله، پس واردات و قطعه کردن، قیمت آن تعیین می‌شود و قطعاً کمتر از ۴۲۵ هزار تومان برای هر کیلوگرم خواهد بود.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false