×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
چغادک نیوز یکساله شد

میلاد حضرت صدیقه طاهره(س) مصادف است با تولد پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز به همین منظور مدیر این پایگاه خبری پیامی صادر نمود.

به گزارش "چغادک نیوز"، با عرض سلام خدمت مخاطبین گرامی وعرض تبریک به مناسبت میلاد حضرت زهراء(س) و حضرت امام خمینی (ره) ، سال گذشته در چنین روزی برای اولین بار پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز را در میلاد با سعادت حضرت زهراء (س) و میلاد حضرت امام خمینی (ره) افتتاح نمودیم و همینک برخود می بالیم که توانستیم بعد از گذشت یک سال که از افتتاح این پایگاه می گذرد در رتبه های بالای سایت جهانی الکسا و همچنین در کنارسایت های خبری تحلیلی استان بوشهر قرار گیریم و به عنوان رقیبی سخت کوش در برابر آنها عرض اندام نمائیم ورتبه ۱۵ استان را دربین بیش از ۷۰ سایت خبری تحلیلی نصیب خود کنیم .

 

اینها ناشی از زحمات شبانه روزی کارگروه این پایگاه اعم از خبرنگار، عکاس ، پشتیبان، ناشرین و… این پایگاه می باشد که تنها دل خوشی و دلگرمی آنها که بدون هیچ چشم داشتی مشغول به خدمت می باشند همین ایمیل ها و کامنت های تشکر آمیز و بعضا" انتقادتی شما عزیزان است.

 

سال گذشته ما بااتکال به قدرت لایزال الهی و استعانت از بی بی دو عالم حضرت زهراء(س) بدون هیچ پشتوانه مالی و معنوی با جمعی ازدوستان تصمیم به راه اندازی این پایگاه گرفتیم وهدف خود را انتشار واقعیات در راستای اطلاع رسانی در استان بوشهر قرار دادیم و هدف از نام گزاری آن به نام چغادک نیوز را بدلیل نیاز وجود یک پایگاه خبری در چغادک جهت انعکاس فعالیتهای مردمی و معرفی استعدادها و زحمتکشین در تمام عرصه ها و عملکردهای مسئولین و خوبی های این شهر و همچنین انعکاس مشکلات و معضلات چغادک قرار دادیم و بدلیل اینکه برخی مسئولین چغادک از مطرح نمودن معضلات و مشکلات این شهر ترس داشته و این واقعیات را انکار می نمودند بر آن شدیم که هر چند با بضاعت کم این مشکلات را انعکاس خبری دهیم تا بگوش مسئولین برسد و آن را حل نمایند.

باید در این راه پر فراز ونشیب از مسئولین کشوری و لشکری استان بوشهرکه همیشه با این پایگاه همکاری داشته اند و ما را در جهت ادامه کار تشویق و ترغیب می نمودند تشکر و قدردانی فراوان داشته باشم . وهمچنین از مخاطبین و کاربران محترم که با ارسال نظرات و پیشنهادات خود به ما انگیزه فعالیت بیشتر می دادند نیز تشکرویژه نمائیم.

همینک که چغادک نیوز یک ساله شده است مراسمی نیز به همین مناسبت در دفتر این سایت گرفته خواهد شد و ما منتظرارائه پیشنهادات و انتقادات سازنده شما در ذیل این خبر هستیم تا بتوانیم درسال حماسه سیاسی، حماسه اقتصادی ، حماسه ای ویژه را برای مردم چغادک و استان بوشهر به ارمغان آوریم.

مدیرسایت چغادک نیوز

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false