×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۲۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
پیام شورای شهر چغادک به مناسبت هفته شورا

حسن زارع عضو شورای اسلامی شهر چغادک با ارسال پیامی به این پایگاه خبری هفته شورا را تبریک گفت ، در ادامه این پیام آمده است …

 

 
به گزارش "چغادک نیوز"،شورامحفل تصمیم گیری های اساسی دریک محل بوسیله ی نیروهای خبره ، لایق ، آگاه به وظایف و ویژگی های شخصیتی و اجتماعی لازم است تا رافع موانع زندگی اجتماعی باشند.

 

بی شک راهی که ملت نجیب ایران با صدای رسای رهبر فقید و عظیم الشان انقلاب حضرت امام (ره) برگزیده ودر شکوفایی اهداف و مقصد آن با تمام وجود سرمایه گذاری نموده است با رهنمود های راه گشا و پیشبرنده مقام معظم رهبری (مدظله العالی)به سر انجام مطلوب می رساند.

نهاد شوراها از دستاوردهای دموکراتیک انقلاب اسلامی است که مبنای عمل و هویت بخشی مسیر آن آگاهی مردم نسبت به اهداف شوراها است . برجسته ترین اهداف شوراها نظارت بر مدیریت شهری در شهرها و تعامل با مسولین امور در روستاها است البته لازمه تحقق کامل این امر خطیر حساسیت و حضورآگاهانه و مصنوعانه مردم در کنار شورا در شتاب بخشی و برداشتن گام های صحیح در راه ساخت و ساز و برداشتن موانع زندگی جمعی است .

ضروری است شوراها بمنظور حضور مردم و ایفای نقش درعرصه ی تصمیم گیریهای جمعی با برنامه ریزی های هدفمند وارد عمل شوند و پایه اصلی حضور مردم ، همان حضور فعالین اجتماعی ، نخبگان علمی و معتمدین محلات شهری وروستایی است که اهرمی بسیارموثر در جهت دهی جامعه بسمت تحقق اهداف و وظایف شوراها می باشد .

قطعا" نهاد مقدس شورا تا رسیدن به اهداف عالی خود به زمان نیاز دارد تا از یک طرف قوانین لازم برای تحقق فلسفه وجود آن تدوین گردد واز طرف دیگر شرایط اجتماعی به شکل گیری مجمعی قوی به نام شورا کمک نماید ، مایه امید است که مردم عزیز شهر چغادک بمنظور تشکیل شورای قوی در آینده پای صندوق های انتخابات حاضر شوند و با حساسیت و دقت نظر اعضاء شورا را انتخاب نمایند./انتهای پیام

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false