×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۱۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
۱۶۴ نفر زندانی جرایم غیرعمد مالی بوشهر چشم انتظار خیران هستند

به گزارش چغادک نیوز؛ مهدی مهرانگیز روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: قضات، مسئولان دادگاه‌ها و دادستان‌ها در همه نقاط استان بوشهر به‌صورت مداوم از زندان‌ها سرکشی و علاوه بر رسیدگی به مطالبات زندانیان از همه ظرفیت‌های قانونی برای آزادی آنان استفاده می‌کنند.

وی تاکید کرد: توجه به آزادی زندانیان جرایم همچون چک‌های غیر کلاهبرداری، نفقه، دیه، مهریه و دیگر امور مورد توجه ویژه قرار دارد که در استان بوشهر همکاری خیرین در این عرصه ستودنی است.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر تصریح کرد: خدمات و تلاش خیرین در عرصه آزادی زندانیان جرایم غیرعمد کار بسیار مهم و بزرگی محسوب می‌شود.

وی بیان کرد: در استان بوشهر توجه ویژه‌ای برای کاهش جمعیت کیفری در زندان‌های استان وجود دارد و در این زمینه از تمامی ظریت‌ها بهره‌گیری شده است.

مهرانگیز گفت: در سال گذشته ۱۳۷ نفر از محکومان جرایم غیرعمد مالی با همت و کمک خیرین و نیکوکاران آزاد شدند.

وی افزود: کل بدهی این زندانیان سه هزار و ۹۹۰ میلیارد ریال بود که مبلغی با گذشت شاکیان و بخشی از آورده زندانی، بخشی تسهیلات بانکی و پرداخت یک هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال کمک بلاعوض زمینه آزادی ۱۳۷ نفر فراهم شد.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر یادآور شد: امروز در جشن گل‌ریزان استان بوشهر ویژه ماه رمضان ۴۶ نفر از محکومین جرایم غیرعمد با بدهی ۸۶۰ میلیارد ریال با کمک بلاعوض با مشارکت خیرین از زندان آزاد شدند.

مهرانگیر ادامه داد: اکنون ۱۶۴ نفر از محکومین جرایم غیرعمد در زندان‌های استان که ۱۵۹ مرد و پنج نفر زن هستند به عنوان محکومین مالی دیه، مهریه، نفقه با بدهی سه‌هزار و ۵۲۰ میلیارد ریال دوران حبس را پست سر می گذارند.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false