×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۱۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
معاون قوه قضائیه:خانه عنکبوتی اسرائیل فروپاشیده است

به گزارش چغادک نیوز به نقل از تسنیم؛  حجت‌الاسلام هادی صادقی در  تجمع راهپیمایان بوشهری در مصلای جمعه بوشهر با  قدردانی از حضور باشکوه مردم در مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس اظهار داشت: شکست بدنه رژیم صهیونیستی یکی از برکات حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس است.

وی با بیان اینکه خانه عنکبوتی اسرائیل در روز طوفان الاقصی فرو پاشیده است، گفت: بیت و خانه عنکبوتی اسرائیل فرو پاشید و ترک خورد به نحوی این گنبد آهنین ترک خورد که دیگر قابل جبران نیست و این شکست می‌خواهند با جنایت جبران کنند و بدانند این به جایی نمی‌رسد. مردم مؤمن فلسطین و جبهه مقاومت آنچنان ایمان در دل‌های آنها رسوخ یافته و آنچنان تربیت انقلابی یافته‌اند که تنها را پیروزی مقاومت و ایستادگی در برابر رژیم صهیونیستی می‌دانند.

رئیس شورای حل اختلاف کشور تنها راه عقب نشاندن اسرائیل را ایستادگی و مقاومت دانست و بیان کرد: تنها یک راه وجود دارد که در برابر حیوان درنده اسرائیل مقاومت و ایستادگی است چراکه پیشینیان آنها از جمله یاسر عرفات، محمود عباس و امثال آنها هر چه عقب‌نشینی و مذاکره و مصالحه کردند روز به روز کارشان سخت‌تر و بدتر شد و در خدمت اسرائیل قرار گرفتند و کار سازشکاران باعث شد تا خودشان شریک جرم ظالمان و ستمگران باشند.

سخنران روز جهانی قدس در بوشهر اضافه کرد: اما به لطف الهی و تعلیم امام راحل(ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی کار فلسطینی‌ها به جای رسید که چشمان آنها باز شد و فهمیدند راه سازش به جایی نمی‌رسد، مسیر را یافتند، مقاومت شعار آنها شد و برای آن سرمایه‌گذاری بلند مدت کردند.

صادقی با بیان اینکه خداوند متعال به وعده خود عمل می‌کند و طعم شیرینی پیروزی‌ها با مقاومت یکی پس از دیگر چشیدن گفت: لبنان، سوریه، فلسطینی‌ها و یمنی‌ها این طعم شیرینی را  چشیدند و این جبهه مقاومت شکل گرفت

معاون قوه قضائیه حاصل مقاومت رزمندگان ایران در ۸ سال دفاع مقدس را طوفان الاقصی و طوفان الاحرار دانست و تصریح کرد: پشتوانه مردمی این مقاومت مراسم روز جهانی قدس است که مردم به میدان می‌آیند

رئیس شورای حل اختلاف کشور راهپیمایی روز جهانی قدس را خار چشم صهیونیست‌ها دانست و اضافه کرد: پشت صحنه خیلی از حکومت‌های اروپایی صهیونیست‌ها هستند.

وی با بیان اینکه اسرائیلی‌ها با پشتیبانی کامل اروپایی‌ها و آمریکایی‌ها مشغول جنایت در غزه هستند وخاطرنشان کرد: اسرائیل غاصب با شکست‌های پی در پی دیگر به سیم آخر زده‌اند و ممنوعه‌ترین اقدامات دیپلماتیک و کارهای دیوانه‌وار را انجام می‌دهند و همه جهان این اقدامات را محکوم می‌کنند.

صادقی اضافه کرد: این قدر جنایات رژیم صهیونیستی بالا رفته است که برخی از کشورهای حامی آنها هم قطعنامه را امضاء کردند چرا که آبرویی برای آنها باقی نمانده است. امروز حرکت طوفان الاقصی که به حمایت مردم ایران اسلامی محقق شده موجب شده که دیگر آبرویی برای کشورهای اروپایی و آمریکایی باقی نماند.

معاون قوه قضائیه با بیان اینکه امروز محور اصلی مقاومت جمهوری اسلامی ایران با هدایت‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی است، گفت:  در جبهه مقاومت مقاومت و شکست‌های پی در پی آنها، آبروی مختصر حقوق بشری آمریکا و اروپا از بین برد و می‌خواهند با این قطعنامه‌ها آبروی خود را ترمیم کنند.

رئیس شورای حل اختلاف کشور استان بوشهر را محور مقاومت دانست و با اشاره به اینکه شهیدان رئیسعلی دلواری و نادر مهدوی الگو این محور است، افزود: جمعیت امروز مردم استان بوشهر می‌خواهد بگوید اگر فرزند خود را در راه مقاومت داده‌ایم ولی تعداد بیشتری به میدان می‌آییم. اگر شهید صداقت را در سوریه به شهادت رساندن مردم این استان آماده پرورش ده‌ها صداقت دیگر هستند.

وی با بیان اینکه جبهه مقاومت تا تنگه باب‌المندب، خلیج عدن، دریای سرخ و دریای مدیترانه گسترش یافته است، تصریح کرد: توسعه این جبهه به برکت استقامت مردم محقق شده است، مردم ما راه مقاومت و استقامت در مقابل ظالمان را پیدا کرده‌اند و پیروزی نزدیک است. اگر در راه خدا محکم استقامت کنیم شاهد برکات فراوانی خواهیم بود. تاریخ اسلام این را نشان داده است.

صادقی اظهار کرد: جنگ دفاع مقدس تمرین بزرگی برای مقاومت ما بود و قهرمانان بزرگی در این جنگ معرفی شدند که توانستند درس‌های بزرگی به همگان بدهند. جبهه مقاومت محدود به این منطقه نیست و در نقاط مختلف توسعه یافته است. رهبر الهی به پشتوانه مردم مؤمن می‌تواند کارهای بزرگی را انجام دهد و اگر هر کدام نباشد شکست خواهد خورد. اگر یکی از این دو رکن نباشد موفقیت رقم نمی‌خورد. رمز موفقیت ما پیروی از فرامین امام و رهبری بوده است و مردم هیچگاه رهبر خود را تنها نگذاشته‌اند.

وی با اشاره به نامگذاری امسال به نام سال تولید با مشارکت مردم تصریح کرد: کاری که مردم امروز می‌توانند انجام دهند مشارکت در حوزه تولید و آوردن سرمایه‌ها در این بخش است.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false