×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۱۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
بزرگترین انتقام در مقابل جنایات رژیم صهیونیستی آزادی قدس شریف است

به گزارش چغادک نیوز به نقل از مهر؛  ابراهیم رضایی ظهر جمعه در مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس در برازجان با محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی اظهار کرد: شعار مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا، مرگ بر رژیمی است که طی ۶ ماه گذشته بیش از ۷۰ هزار تن بمب بر روی مردم غزه ریخته و مردم را آواره کرده و بیش از ۳۳ هزار نفر را به شهادت رسانده است که این کار با پشتیبانی مستقیم آمریکایی‌ها انجام شده است.

وی اضافه کرد: مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا مرگ بر رژیمی است که مدارس، مراکز درمانی، مساجد و… را نابود کرده است و همه با صدای رسا مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا را فریاد می‌زنیم.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: حمله به سفارت جمهوری اسلامی ایران بر خلاف همه قوانین و کنوانسیون‌های بین‌المللی است. صهیونیست‌ها به قوانینی که غربی‌ها نوشته‌اند هم پایبند نیستند.
وی ادامه داد: کسانی که از فلسطین دفاع می‌کنند در واقع از امنیت ما دفاع می‌کنند و اگر مقاومت نباشد دشمن به نزدیکی مرزهای ما می‌رسد.

وی با بیان اینکه صهیونیست‌ها کسی غیر از خودشان را حتی انسان هم نمی‌دانند، تاکید کرد: از صهیونیست‌ها از بابت همه جنایاتشان در این سال‌ها انتقام می‌گیریم و انتقام سختی هم خواهیم گرفت.

رضایی خاطرنشان کرد: بزرگترین انتقام در مقابل جنایات رژیم صهیونیستی، خون‌های ریخته شده بی. گناهان و خسارت‌های آنها به ایران و جهان اسلام و ترور دانشمندان، آزادی قدس شریف است.

وی مهمترین دلیل حمایت از فلسطین را دلیل انسانی دانست و تاکید کرد: برخی افراد بابت ساخت یک مسجد اعتراض می‌کنند ولی کشتار مردم مظلوم فلسطین را نمی‌بینند.

عضو کمیسیون اصل نود مجلس با بیان اینکه به آزادی قدس نزدیک و نزدیک‌تر شده‌ایم تصریح کرد: رژیم صهیونیستی علیرغم ریختن ۷۰ هزار تن بمب در مقابل جبهه مقاومت مستاصل شده و درمانده است.

بر عهد خود با مردم ایستاده‌ایم

وی به مسائل استان و شهرستان اشاره کرد و افزود: از حضور حماسی مردم در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با وجود گلایه‌ها و مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم تقدیر می‌کنم.

رضایی با تقدیر از اعتماد مجدد و گسترده مردم به خود تشکر کرد و گفت: امروز فصل برادری‌ها است و همه باید در کنار هم برای آبادانی استان و شهرستان تلاش کنیم و این اعتماد مردم وظیفه ما را سنگین‌تر کرده است و محکم‌تر از گذشته این مسیر را ادامه خواهیم داد و بر عهد خود با مردم ایستاده‌ایم.

وی از تلاش جدی برای حل مشکلات مردم خبر داد و بیان کرد: چهار سال آینده برای مردم زمینه‌ساز تحول و به ثمر رسیدن پروژه‌های بزرگ دشتستان از جمله سد دالکی، بیمارستان ۱۷ شهریور و… خواهد بود.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: تمرکز مجلس بر مسائل اصلی مردم از جمله اقتصاد و معیشت، فرهنگ، مبارزه با فساد و فقر و تبعیض خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه مردم از وضعیت اقتصادی و معیشتی ناراضی هستند تاکید کرد: ما برای حل این مسائل و مشکلات متعهد هستیم و چالش‌های مسکن، اشتغال، خودرو، مسائل ارزی و تورم و… باقی مانده است و همه بویژه دولت باید برای حل آن تلاش جدی داشته باشند.

انتقاد از برخی مدیران اجرایی استان

رضایی با بیان اینکه از وضعیت اداره استان بوشهر راضی نیستیم افزود: برخی از مدیران با تفکرات “ما نمی‌توانیم” مشغول کار هستند و منفعلانه عمل می‌کنند و نتوانسته‌اند انتظارات مردم را برآورده کنند.

وی ادامه داد: مردم گلایه‌مند هستند و هزینه ضعف این مدیران را مردم پرداخت می‌کنند و نیاز است که مدیرانی که نمی‌توانند کار کنند و پاسخگو نیستند اصلاح شوند.

وی افزود: ما حق نداریم از مسؤولیتی که داریم برای خود و اطرافیانمان استفاده کنیم و تا پایان این چهار سال نمایندگی بر عهد خود برای رفع مشکلات مردم و گره‌گشایی از امورات و حل مسائل هستیم.

دخالتی در انتصابات نمی‌کنم

رضایی با بیان اینکه در انتصابات دخالتی نمی‌کنیم تاکید کرد: باید بر کار مدیران نظارت داشته باشیم و از مدیرانی که صادقانه و خالصانه دنبال کار مردم هستند حمایت می‌کنیم.

وی با انتقاد از برخی از مدیران که دنبال محبوبیت‌طلبی، خودنمایی و مسائل حاشیه‌ای با سو استفاده از بیت‌المال هستند تصریح کرد: همه مدیران باید با تمام توان دنبال رفع مشکلات مردم و خدمت به مردم باشند و به دور از کارهای تبلیغاتی خدمت کنند.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false