×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
باند سارقان سیم برق در کنگان دستگیر شدند

به گزارش چغادک نیوز به نقل از مهر؛  سرهنگ حمیدرضا حبیبی ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت سیم برق، اماکن خصوصی و موتورسیکلت، دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی شهرستان کنگان قرار گرفت.

وی افزود: کاراگاهان پلیس آگاهی و مأموران دایره تجسس کلانتری ۱۱ حسین آباد کنگان تحقیقات خود را آغاز و با اقدامات پلیسی و تخصصی، موفق شدند ۲ نفر سارق حرفه‌ای و سابقه دار را شناسایی و در ۲ عملیات ضربتی جداگانه آنها را در مخفیگاهشان دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی کنگان با بیان اینکه متهمین در بازجویی صورت گرفته به ۲۶ فقره انواع سرقت شامل سرقت سیم برق، سرقت اماکن خصوصی و سرقت موتورسیکلت اقرار کردند، عنوان کرد: متهمان برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی و از آن طریق روانه زندان شدند.

سرهنگ حبیبی با بیان اینکه موفقیت پلیس در کشف جرایم نتیجه تعامل با شهروندان است، خاطرنشان کرد: بدون مشارکت و همراهی شهروندان، حصول امنیت مطلوب مقدور نیست؛ لذا از شهروندان تقاضا می‌شود ضمن توجه به اقدامات پیشگیرانه، هرگونه تردد مشکوک خودرو و افراد را بلافاصله به پلیس اطلاع دهند.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false