×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
برگزاری کارگاه‌ آموزشی عفاف و حجاب در اداره کل تامین اجتماعی استان بوشهر

به گزارش چغادک نیوز: در راستای ارتقاء فرهنگ عمومی و تحکیم بنیان خانواده، استان بوشهر ، کارگاه آموزشی عفاف و حجاب با هدف پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و حفظ کرامت زن با حضور مدیر کل تامین اجتماعی ، دبیر عفاف و حجاب و بانوان فعال استان برگزار شد.

 

مدیر کل تامین اجتماعی استان بوشهر در ابتدا، از تلاش‌های همکاران خود در ۱۵ شعبه در زمینه‌ فعالیت های دینی و فرهنگی ابراز افتخار کرد و از کمترین شکایت مراجعین در خصوص بانوان خبر داد. وی تاکید کرد که همکاران زن با راهنمایی مراجعین ، در واقع جهاد فرهنگی می‌کنند.

 

بازدرهوا، در ادامه، به نقش مهم و انکارناپذیر زنان در سازمان و در نظام اجتماعی و توسعه یافتگی اشاره کرد و گفت: «نقش زنان در پیروزی انقلاب اسلامی و دوران هشت سال جنگ تحمیلی که شهدایی را تقدیم نظام و انقلاب کردند، بر هیچ‌کس پوشیده نیست.»

 

وی در پایان، نگاه جمهوری اسلامی به زنان را نگاهی متفاوت از دیدگاه‌های غربی توصیف کرد و افزود: «زنان می‌توانند هم‌دوش مردان، جامعه‌ساز باشند و هم در خانواده نقش اساسی ایفا کنند.»

 

مدیر کل تامین اجتماعی استان بوشهر در پایان سخنان خود ضمن تجلیل و تقدیر از بانوان محجبه اعلام کرد که از پتانسیل، فرصت‌ها و توانمندی‌های بانوان توانمند، متخصص و با تجربه در استان به نحو احسن استفاده خواهد شد.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false