×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
برگزاری آخرین نشست شورای اداری اداره کل تامین اجتماعی استان در شهرستان گناوه

به گزارش چغادک نیوز: روابط عمومی اداره کل تامین اجتماعی استان بوشهر خبر داد؛ آخرین جلسه شورای اداری اداره کل تامین اجتماعی استان بوشهر در سال ۱۴۰۲ در شهرستان گناوه برگزار شد.

 

در این نشست که در اردوگاه شهدای دانش آموز گناوه با چشم اندازی زیبا و در مجاورت ساحل  برگزار گردید پس از تلاوت قرآن در ابتدا آقای امید دشتی رئیس شعبه گناوه طی سخنانی کوتاه به کلیه همکاران خیر مقدم گفت و ابراز امیدواری کرد در طول حضور در شهرستان گناوه اوقات خوشی را سپری نمایند.

 

در ادامه محمد جواد بازدرهوا مدیر کل تامین اجتماعی استان بوشهر ضمن تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان و عید نوروز از تلاشهای رئیس و همکاران شعبه گناوه در میزبانی جلسه شورای اداری استان قدردانی کرد.

 

وی هدف اصلی از برگزاری این نشست را تقدیر و تشکر از زحمات یکساله همکاران عنوان کرد و در همین رابطه گفت:در جلسه ویدئو کنفرانسی که اخیرا با معاونت های مدیرعامل برگزار گردید به دفاع از عملکرد مجموعه استان پرداختیم و ضمن یادآوری توانمندی کلیه همکاران و علیرغم نرم تعیین شده برای شعب استان توانسته ایم در زمینه افزایش وصول و منابع عملکردی به مراتب بهتر از سایر استانها از خود برجای بگذاریم و در نتیجه درخواست نمودیم این مهم از نگاه مسولین محترم ستاد دور نمانده و دیده شود.

 

وی همچنین از جمله مباحث مطرح شده در جلسه با معاونت ها را مشکلات اقامتی همکاران استان بوشهر در شهر شیراز بواسطه نیازهای درمانی و پزشکی عنوان کرد و به تشریح پیشنهادات خود جهت رفع آن پرداخت.

 

مدیر کل استان بوشهر با اشاره به تغییرات مدیریتی اخیر در شعبه دشتستان  از زحمات و تلاشهای آقای  روح اله بورکی در طول دوره مسئولیت های متعدد ایشان تقدیر و برای آقای اصغر صداقت در مسولیت جدید  آرزوی موفقیت کرد.

 

در پایان روسای ادارات و شعب تابعه هر یک نقطه نظرات خود را در خصوص مسائل حوزه مدیریتی  از جمله منابع و مصارف، آمار عملکرد، طرح بیمه فراگیر، پرونده الکترونیک، شاخص‌های ارزیابی، نماز، عفاف و حجاب، وضعیت مهمانسراها و شرایط پذیرش مهمان، وضعیت بودجه ها و طرح رشدی نو مطرح نمودند.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false