×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
سال ۱۴۰۳ را در استان بنام آموزش و پرورش نامگذاری می‌کنم

به گزارش چغادک نیوز به نقل از ایرنا؛  احمد محمدی‌زاده شامگاه شنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش استان بوشهر اظهار کرد: این نظام و انقلاب مرهون خدمات ارزشمند جامعه معلمان است.

وی افزود: نقش مهم آموزش و پرورش استان بوشهر در عرصه انتخابات ۱۱ اسفند مشهود و درخشان بوده و ستاد مشارکت حداکثری به معنای واقعی کلمه در آموزش و پرورش شکل گرفت.

استاندار بوشهر تصریح کرد: در حوزه انتخابات سه ستاد در استانداری، صدا و سیما و آموزش و پرورش فعالیت می کردند که کارکرد دقیق آموزش و پرورش منجر به حضور گسترده فرهنگیان و دانش‌آموزان به ویژه رأی اولی در پای صندوق های رأی شد.

محمدی زاده با اعلام این که نیروهای جدید استخدام شده در آموزش و پرورش پس از گذراندن دوره های ویژه کار خود را آغاز کرده اند، گفت: جذب بهترین جوانان استان در آموزش و پرورش باید مد نظر قرار گیرد.

وی بیان کرد: دانشگاه فرهنگیان نیز برای سال تحصیلی آینده بسته آموزشی مکمل شامل محتوای مناسب و اساتید مجرب برای یک‌هزار و ۱۵۰ نفر از نیروهای ورودی جدید آماده کند.

رئیس شورای آموزش و پرورش استان بوشهر یادآور شد: از قانون مولدسازی برای ساخت فضاهای آموزشی و پرورشی و تربیتی و تکمیل فضاهای ناتمام استفاده شود.

محمدی زاده عنوان کرد: هنرستان فنی حاج جاسم بوشهربا تأمین اعتبار توسط سازمان انرژی اتمی، احداث می‌شود که باید بزودی ساز و کار و مقدمات این مهم فراهم تا آیین عملیات اجرایی آن با حضور رئیس سازمان انرژی اتمی، انجام شود.

استاندار بوشهر تاکید کرد: تکمیل ۱۳۳ مدرسه توسط اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس استان از موارد مهمی است که باید مورد توجه و تاکید قرار گیرد.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false