×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
افزایش سرعت باد در استان بوشهر/ هشدار سطح نارنجی صادر شد

به گزارش چغادک نیوز طلیعه محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر از صدور هشدار دریایی سطح نارنجی برای وزش باد نسبتاً شدید تا شدید در سطح استان خبر داد و اظهار کرد: سرعت وزش باد گاهی به بیش از ۵۰ کیلومتر در ساعت می‌رسد.

وی با اشاره به احتمال وقوع بارش پراکنده باران در این استان خاطرنشان کرد: ارتفاع موج دریا در استان بوشهر به ۹۰ تا ۱۸۰ سانتیمتر و در فراساحل به ۲۴۰ سانتیمتر می‌رسد.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر از اختلال در ترددها و فعالیت دریایی به‌ویژه تردد شناورهای سبک و قایق‌های صیادی و تفریحی و خطر غرق‌شدن شناورها به‌ویژه شناورهای سبک و نیمه‌سنگین و خطر غرق‌شدن شناگران خبر داد.

وی خواستار اجتناب از ترددهای دریایی به‌ویژه تردد شناورهای سبک و قایق‌های صیادی و تفریحی در مناطق تحت تأثیر شد و بیان کرد: باید ضمن اعلام ممنوعیت شنا، تمهیدات لازم برای پیشگیری از هرگونه خسارت احتمالی اندیشیده شود.

محمدی تصریح کرد: طی امروز و فردا احتمال رشد ابر و بارش پراکنده باران در برخی نقاط استان (غالباً نیمه جنوبی) وجود دارد و روز دوشنبه نیز با ورود سامانه جدید به استان، بارش پراکنده باران در سطح استان و روی دریا دور از انتظار نیست.

وی خاطرنشان کرد: همچنین روزهای دوشنبه و سه شنبه به سبب وزش بادهای نسبتاً شدید دریا مواج و متلاطم پیش بینی می‌شود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: طی ساعات آینده آسمان کمی تا نیمه ابری همراه با غبار محلی، گاهی وزش باد، در برخی نقاط (غالباً نیمه جنوبی) رشد ابر با احتمال بارش پراکنده باران، در برخی مناطق مه صبحگاهی
خواهد بود.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false