×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
معاون استاندار: ۱۶۶ موکب از استان بوشهر به ثبت رسید

به گزارش چغادک نیوز به نقل از ایرنا، اکبر پورات روز دوشنبه در پنجمین نشست ستاد اربعین استان بوشهر با اعلام این که تمامی کمیته‌های ستاد اربعین فعال و مشغول خدمات رسانی به زائرین هستند، اظهار کرد: تعداد ۹۲ موکب در مسیر مواصلاتی جنوب تا شمال استان در حال خدمات دهی به زائرین هستند و ۵ موکب در مرز شلمچه فعال است.

وی افزود: همچنین هفت موکب در شهر نجف، ۱۷ موکب در مسیر نجف به کربلا و ۴۵ موکب در شهر کربلا از استان بوشهر مشغول ارائه خدمات به زائرین هستند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر تصریح کرد: امسال نسبت به سال گذشته در بخش راه اندازی و استقرار موکب از سوی استان بوشهر رشد و افزایش ۵۲ درصدی نسبت به مدت مشابه در سال گذشته ثبت شده است.

وی عنوان کرد: در حال حاضر هفت تیم پزشکی از دانشگاه علوم پزشکی و چهار تیم از هلال احمر استان اعزام و در مرز شلمچه مستقر شده‌اند.

پورات ادامه داد: تاکنون تعداد ۲۹ هزار نفر از استان بوشهر در سامانه سماح ثبت نام و پنج هزار ۵۲۰ گذرنامه ثبت شده که این آمار در حال افزایش است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با اشاره به همکاری و تعامل خوب بین دستگاه‌های اجرایی و فرهنگی استان، عنوان کرد: ۸۸ دستگاه کامیون از استان، با انجام تشریفات گمرکی وارد عراق شده و تانکر آب، شبکه آب و برق استان نیز در مرز

شلمچه مستقر است.

وی یادآور شد: موضوع سوخت خودروها رفع و لاستیک خودروهای سنگین نیز در سامانه صمت بارگذاری شده است.

انتهای پیام/

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false