×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۲۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
فعالیت یک مرکز کانون فکری کودکان و نوجوانان به ازای هر ۱۲۰ مدرسه

به گزارش چغادک نیوز، فرهاد فلاح در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در مجموع هزار و ۳۹ مرکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سطح کشور فعال است که در زمینه‌های مختلف در حال خدمت‌رسانی به جامعه هدف خود است.

وی از این خدمات به تولید فیلم، سریال، انیمیشن، کتاب، اسباب بازی، بازی‌های رومیزی و فکری و سایر فعالیت‌های فرهنگی اشاره کرد و ادامه داد: استعدادیابی و پرورش کودکان و نوجوانان از برنامه‌های مهم کانون است.

معاون فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با اشاره به انتشار سه میلیون جلد کتاب طی ماه گذشته اضافه کرد: افراد با مراجعه به مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان می‌توانند از این کتاب‌ها استفاده کنند.

وی با اشاره به استقبال چشمگیر کودکان و نوجوانان از کتاب‌های کانون خاطرنشان کرد: طرح ملی کانون مدرسه از مهرماه همزمان با آغاز سال تحصیلی در مدارس اجرایی می‌‎شود.

فلاح هدف از این طرح را پشتیبانی از فعالیت‌های پرورشی مدرسه دانست و بیان کرد: به ازای حدود هر ۱۲۰ مدرسه یک مرکز کانون پرورش فکری وجود دارد که این آمار اهمیت توسعه مراکز کانون را دو چندان کرده است.

وی از مهمترین سرمایه‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، اعتماد مردم را عنوان کرد و افزود: از این ظرفیت نهایت استفاده برای خدمت رسانی به جامعه هدف صورت می‌گیرد.

معاون فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با اشاره به اجرای طرح یاسمن در روستاها گفت: فعالان حوزه کتاب و کتابخوانی در روستاها شناسایی و با ارائه آموزش‌های لازم برای توسعه فعالیت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اقدام خواهند کرد.

انتهای پیام/

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false