×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  دوشنبه - ۳۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
تخصیص زمین برای احداث بیش از چهار هزار واحد مسکونی در بوشهر

به گزارش خبرنگار ایرنا، علیرضا مقدم روز دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از این شمار واحد مسکونی پروژه نهضت ملی مسکن سه هزار پروژه طی ۲ سال گذشته تعریف شده که از این شمار عملیات اجرایی ۲۸۹۹ واحد شروع شده،یک هزار و ۸۳۱ واحد در مرحله تکمیل فونداسیون، ۷۴۸ واحد اسکت، ۱۷۰ واحد سفت کاری، ۸۴ واحد نازک کاری و ۸۴ واحد نیز تکمیل و تحویل شده است.

وی افزود: همچنین عملیات اجرایی ۱۱۰۰ واحد مسکونی نیز به تازگی آغاز شده است و تلاش می‌شود این واحدهای مسکونی در سریع‌ترین زمان تکمیل و تحویل متقاضیان شود.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهربا بیان اینکه هزینه ساخت هر واحد مسکونی در شهرهای استان ۹۰۰ میلیون تا یک میلیارد تومان است گفت: افزون بر وام ۵۵۰ میلیون تومانی باید مابقی اعتبارات ساخت از آورده متقاضی تأمین شود.

مقدم اضافه کرد: با توجه به اینکه واحدهای مسکونی نهضت ملی مسکن از محل تامین سهم آورده متقاضی و تسهیلات بانکی احداث می‌شود انتظار می‌رود افراد نسبت به تامین سهم آورده خود اقدام کنند.

تخصیص زمین برای احداث بیش از چهار هزار واحد مسکونی در بوشهر

وی با اشاره به الحاق زمین دولتی به محدوده شهرها و روستاها برای ساخت مسکن و واگذاری زمین مسکونی به متقاضیان اضافه کرد: استان بوشهر در ساخت و تأمین زمین در طرح نهضت ملی مسکن رتبه برتر کشوری دارد.

مدیرکل بنیاد مسکن استان بوشهر با اشاره به حساب ۱۰۰ امام (ره) گفت: سال گذشته با مشارکت خیران و مردم۱۷۰ میلیارد ریال از طریق این حساب به محرومان کمک کردند.

وی یادآور شد: همچنین ۴۲۰ دستگاه کولر گازی با مشارکت مردم و خیران برای محرومان این استان تهیه شده است.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false