×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۲۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
راه اندازی شورای فرهنگی اجتماعی محله‌ای در بوشهر مصوب شد.

به گزارش چغادک نیوز به نقل از ایرنا، وحید نیک روش یکشنبه‌شب در نشست مردمی شورا و شهرداری بوشهر با اهالی کوی فضیلت اظهار کرد: شورا یکی از محورهای ارتباطی خود با شهروندان را مساجد محلات در نظر گرفته و در همین راستا تاکنون با همکاری و تعامل با گروه های مسجدی ۱۵ نشست مردمی در قالب پویش ۴۸ ماه خدمت ۴۸ جلسه پاسخگویی برگزار کرده است.

رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر گفت: این شورا برای حل مشکلات محلات این شهر که عمده ترین آن‌ ها آسفالت، دفع آب‌های سطحی و مسایل فرهنگی است برنامه‌ریزی مدونی انجام داده است.

نیک روش به تغییر رویکرد بودجه شهرداری در شورای ششم اشاره کرد و گفت: باتوجه به رویکرد عمرانی شورا، بودجه عمرانی شهرداری از۴۰ درصد در سال گذشته به ۶۳ درصد در سال جاری تغییر کرده است.

وی افزود: در حال حاضر پروژه‌های عمرانی متعددی تهیه و تدوین شده که به زودی با طی فرآیندهای قانونی عملیات اجرایی آن ها آغاز می‌شود.

نیک روش گفت: در کنار اجرای پروژه های جدید، اتمام طرح ها و پروژه های نیمه تمام نیز در دستور کار قرار دارد.

رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر اضافه کرد: تکمیل پروژه های چرخ و فلک و احداث مجموعه شهربازی در مجاورت آن، موافقت با فراخوان خیابان غذا، انتخاب سرمایه گذار فانوس دریایی و عمارت بیلیارد از مهمترین اقدام‌ها در حوزه سرمایه گذاری است.

رئیس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر بوشهر نیز خواستار توجه جدی به مطالبات بر حق مردم در محلات این شهر به ویژه محلات کم برخوردار شد .

شهناز پولادی افزود: اهالی کوی فضیلت ۴۰ سال است در شهر بوشهر ساکن هستند اما در حق مردم این محله کوتاهی شده و امروز نباید شاهد انبوه مشکلات در این محله باشیم.

وی ادامه داد: این‌ محله در قلب شهر بوشهر محروم واقع شده و حداقل خدمات رفاهی حق مردم این محله است که به طور قطع در شورا و شهرداری این مطالبات مرتبط با شهرداری و سایر دستگاه‌های خدمات رسان پیگیری می‌شود.

 

انتهای پیام/

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false