×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  دوشنبه - ۲۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
از کشف بیش از ۴ تن تخمه آفتابگردان قاچاق تا ۱۷ موتور خودرویی در استان بوشهر

به گزارش چغادک نیوز به نقل از ایرنا، رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان بوشهر روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: مامورین این پلیس تخصصی در زمینه اجرای طرح برخورد با قاچاق کالا و ارز طی اقدامات اطلاعاتی تعداد ۱۷ موتور خودرو فاقد اسناد مثبته گمرکی را در یک مغازه کشف کردند.

سرهنگ کارآگاه عبدالرضا بازیاری افزود: علاوه بر ضبط کالای مکشوفه متهم پرونده نیز مورد تحقیقات لازم قرار گرفت که پرونده مقدماتی تشکیل و تحت رسیدگی است.

وی ادامه داد: برابر اعلام کارشناسان ارزش ریالی کالای توقیفی ۲۰ میلیارد ریال برآورد گردیده است.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان بوشهر تصریح کرد: پلیس با تمام توان و جدیت همواره آماده است با قاچاقچیان کالا، سوخت، ارز و مخلان نظم و امنیت اقتصادی مقابله کند.

فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان نیز روز دوشنبه به خبرنگاران گفت: در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، ماموران آن یگان در حین کنترل خودروهای عبوری یک دستگاه کامیون ایسوزو را به ظن حمل کالای قاچاق متوقف کردند.

سرهنگ عباس علی یاری افزود: از این دستگاه خودرو ایسوزو، چهار هزار و ۱۵۰ کیلوگرم تخمه آفتابگردان قاچاق به ارزش چهار میلیارد ریال کشف شد.

وی افزود: در همین ارتباط یک نفر متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده و تکمیل تحقیقات بهمراه خودروهای توقیفی و کالاهای کشف شده تحویل مراجع قضائی شدند.

 

انتهای پیام/

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false