×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
پنجاه و یکمین نشست ادبی ساختار رویش به مناسبت سالروز آزاد سازی خرمشهر برگزار شد

به گزارش چغادک نیوز: الناز رشیدی دبیر نشست ادبی ساختار رویش در پنجاه و یکمین نشست ادبی که به مناسبت سالروز آزاد سازی خرمشهر با حضور مهمان ویژه این نشست غلامرضا زنده بودی مسئول روابط عمومی حوزه هنری بوشهر برگزار شد به ارائه ابیاتی از شاعران و جایگاه شعر در استان پرداخت.

غلامرضا زنده بودی در این نشست سخنان خود را با محوریت شعرهای حماسی و ادبیات پایداری از دهه شصت و همچنین شعرای حماسی و آئینی که در انقلاب رویش پیدا کرده بودند ادامه داده و در مورد شعر های دفاع مقدس از دهه هفتاد و همچنین در مورد شعرهای حماسی قبل از جنگ و بعد از جنگ پرداخت و ضمن گذری بر زندگینامه زنده یاد مرحوم شاعر محمد رضا آقاسی و نحوه دعوت وی به بوشهر به ایراد خاطرات و اشعاری از وی پرداخت.

در ادامه بهنام هنری دبیر ادبیات فارسی و مجری توانمند در خصوص آرایه تلمیح به بیان سخن پرداخت در بُعد محتوایی و معنایی، شعری از علیرضا عمرانی که درخصوص شعر دفاع مقدس بود را قرائت کرد.

در این نشست از سوی غلامرضا زنده بودی هدیه نفیسی و همچنین از سوی فرح شیروانی سکه هایی یادگاری به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر به دبیر نشست النازرشیدی و تعدادی از شاعران اهداء شد.

حسن ختام نشست ادبی ساختار رویش شعر خوانی غلامرضا زنده بودی، زهرا امینی، فرح شیروانی، حبیب صادقی، مهربانو نیسنی، محمد امینی، فاطمه بناری، سید کیانا صالحی، بهنام هنری، نسرین چشم آلوس، مرضیه بحرینی، مریم شیخیونی، معصومه حقیقت، هستی دشتی پور، مهربانو نیسنی و الهه ثابت بوده است.

لازم به ذکر است؛ نشست ادبی ساختار رویش هر چهارشنبه ساعت ۱۸ در فرهنگسرای رویش به آدرس عاشوری کوچه بهارستان ۹چهار راه اول کنار ترانس برق سمت چپ درب دوم برگزار می شود و حضور ادب دوستان در محفل ادبی آزاد می باشد.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false