×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
انعقاد قرارداد ۱۰۳ هزار میلیارد تومان با قرارگاه خاتم‌ در طرح‌های راه‌سازی

به گزارش چغادک نیوز به نقل از خبرگزاری تسنیم از دشتستان، یدالله خادمی شامگاه چهارشنبه در آیین عملیات اجرایی باند دوم محور دالکی بوشهر تا کنارتخته فارس با بیان اینکه این طرح با اعتبار ۸۰۰ میلیارد تومان اعتبار اجرایی شد اظهار داشت: مجری این طرح مهم قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا است که اعتبار آن از محل مصوبات سفر استانی رئیس جمهور به بوشهر تامین شده است.

وی باند دوم بزرگراه دالکی بوشهر به کنارتخته فارس را بخشی از کریدور شمال به جنوب کشور دانست و خاطر نشان کرد: انتظار می‌رود این طرح در مدت ۲ سال تکمیل شود.

مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه حمل و نقل و زیربناهای کشور نقش قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا در اجرای طرح‌های راهسازی را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: این قرارگاه مجری بیش از ۲ هزار کیلومتر خط ریلی در کشور است.

خادمی با بیان اینکه قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا مجری طرح‌های مهم راهسازی جاده‌ای و خط ریلی در کشور است خاطر نشان کرد: شرکت ساخت و توسعه حمل و نقل و زیربناهای کشور با این قرارگاه افزون بر ۱۰۳ هزار میلیارد تومان قرارداد منعقد کرده است.

وی با اشاره به پروژه راه‌آهن بوشهر به فارس تصریح کرد: ۷۰ درصد پروژه خط ریلی ۵۰۰ کیلومتری بوشهر به فارس به مناقصه رفته و مابقی در نیمه نخست امسال به مناقصه می‌رود و پیمانکار آن انتخاب می‌شود.

مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه حمل و نقل و زیربناهای کشور با قدردانی از توجه رهبر معظم انقلاب اسلامی در تخصیص اعتبارات ارزی برای پروژه‌های خط ریلی اضافه کرد: برای اجرای پروژه‌های خط ریلی ۵٫۹ میلیارد یورو اعتبار پیش بینی شده که پروژه راه‌آهن بوشهر به فارس یکی از این طرح‌ها است.

انتهای پیام/۱۹۰

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false