×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۲۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
دو دفتر پیشخوان دولت در حوزه شرکت توزیع نیروی برق در دشتستان راه اندازی شد

به گزارش چغادک نیوز به نقل از  روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر، مدیر دفتر خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر در این آئین گفت: دفاتر پیشخوان خدمات دولت  با هدف کاهش تصدی گری دولت ایجاد شده که شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر نیز  در همین راستا بخشی از فعالیت های غیر حاکمیتی خود را با راه اندازی دفاتر پیشخوان به بخش غیردولتی واگذار کرده است. 

محمدرضا محمدی باغملایی افزود: راه اندازی دفتر پیشخوان خدمات الکترونیک گامی مؤثر در جلب رضایت مردم و رفاه حال شهروندان است. 

وی بیان کرد: این دفاتر با تسریع و تسهیل ارائه خدمات الکترونیک به مردم بخش قابل توجهی از مراجعات مشترکان به شرکت برق را کاهش داده و در چنین شرایطی آنها می توانند در نزدیک ترین دفتر خدمات مرتبط با شرکت برق را انجام دهند.

محمدی باغملایی یادآور شد: با راه اندازی دفاتر پیشخوان دولت در شهرهای تنگ ارم و کلمه متقاضیان و مشترکان محترم برق در این شهرها از این پس می‌توانند علاوه بر ادارۀ برق با مراجعه به دفتر پیشخوان دولت، خدمات شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر را دریافت کنند.

وی عنوان کرد: ثبت درخواست انشعاب جدید، افزایش، کاهش، ادغام و تفکیک انشعابات موجود، درخواست استفاده از کد خانوار، درخواست تمدید مجوزها و تسویه حساب را از جمله خدمات قابل ارائۀ شرکت توزیع برق در دفاتر  پیشخوان دولت است.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false