×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۲۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
دو طرح اشتغالزایی با اعتبار ۳۸۰ میلیارد تومان در دشتی اجرا می شود

به گزارش چغادک نیوز، عبدالله نادری در گردهمایی شهرداران و دهیاران شهرستان دشتی ضمن تبریک دهه کرامت، ۱۴ تیرماه روز شهرداری و دهیاری ها اظهار داشت: توسعه شهری و روستایی مرهون تلاش شهرداران و دهیاران است.

وی افزود: هدف از نامگذاری این روز آشنایی جامعه با عملکرد شهرداری ها و دهیاری ها است که می طلبد شهرداران و دهیاران به نحو مطلوب خدمات صورت گرفته را به مردم انعکاس دهند.

وی با بیان اینکه اگر خدمات به مردم گفته شود آنها نسبت به آینده امیدوار می شوند، گفت: کارهای خوبی در این دولت صورت گرفته ولی گزارش کمتر داده شده است.

نادری تصریح کرد: هیچ دولتی شرایط دولت تدبیر و امید ندارد و شدیدترین تحریم ها علیه دولت شاهد هستیم.

وی تصریح کرد: با توجه به شرایط کنونی همه شما با روحیه جهادی کار و تلاش می‌کنید ولی برخی افراد این خدمات را نادیده می گیرند.

وی با اشاره به اینکه مدیران از عملکرد خود در فضای مجازی دفاع کنند، گفت: در حوزه عمران روستایی و شهری کارهای خوبی در سطح شهرستان صورت گرفته است.

فرماندار دشتی گفت: ۱۴۰ میلیارد تومان از محله سفر هیئت دولت به استان بوشهر برای این شهرستان مصوب شده و این اعتبارات در زمینه ای هزینه خواهد شد که همه مردم از منافع آن استفاده کنند.

وی با تاکید بر اینکه این شهرستان در حوزه سرمایه گذاری و اقتصادی پیشگام است، افزود: به زودی عملیات اجرایی دو پروژه اشتغال زایی با اعتبار بالغ بر ۳۸۰ میلیارد تومان در شهرستان آغاز خواهد شد.

نادری تصریح کرد: این شهرستان از ظرفیت خوبی در حوزه گردشگری و صنایع دستی برخوردار است که می طلبد همه دهیاران شهر داران به سمت ایجاد شغل و درآمد زایی حرکت کنند.

وی اظهار کرد: دهیاران در زمینه مدیریت بحران آمادگی لازم داشته باشند و به افراد محروم روستاها توجه کنند.

نادری خاطرنشان کرد: دهیاران مردم را نسبت به گاز کشی منازل خود تشویق کنند چون زمستان پیش رو نفت سفید داده نمی شود.

منبع:مهر

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false