×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
تدوین رشته‌های متناسب با نیاز استان بوشهر/ رشته گردشگری ایجاد شد

به گزارش چغادک نیوز، محمدرضا بحرانی صبح سه‌شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به ظرفیت‌های بالای استان بوشهر در بخش‌های مختلف اظهار داشت: تلاش شده تا در استان بوشهر رشته‌های متناسب با نیاز استان ایجاد شود.

وی اضافه کرد: گردشگری در بسیاری از کشورها منبع اصلی درآمد، ایجاد اشتغال و عامل توسعه زیرساخت‌ها است اما در کشور ما متأسفانه با دارا بودن جاذبه‌های فراوان توریستی این صنعت آنگونه که شایسته است رشد نیافته است.

بحرانی افزود: در استان بوشهر به علت وجود ظرفیت‌های فراوان فرصت بسیار مناسبی در حوزه اشتغال گردشگری وجود دارد که با هدایت و راهنمایی علاقمندان به این حوزه می‌توان تحول قابل توجهی در حوزه اشتغال ایجاد کرد.

وی از راه‌اندازی رشته تحصیلی گردشگری در دانشگاه پیام نور بوشهر خبر داد و اضافه کرد: ایجاد این رشته فرصت ورود به مبحث گردشگری به شیوه آکادمیک فراهم شده است و علاقمندان این رشته می‌توانند به صورت تخصصی آن را فرا بگیرند.

رئیس دانشگاه پیام نور استان بوشهر خاطرنشان کرد: این رشته در فصل‌های مختلف و متنوعی تدوین شده و فرصتی است که فارغ التحصیلان این رشته بتوانند توانایی لازم برای ورود به دنیای گردشگری را داشته باشند.

وی تصریح کرد: با برنامه ریزی و همت مسئولین در راستای جذب گردشگر و توریست، آینده بسیار روشنی در انتظار فارغالتحصیلان رشته جهانگردی در کشور وجود دارد.

منبع:مهر

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false