×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۲۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
ادارات استان بوشهر مصرف آب و برق را مدیریت کنند/ تغییر ساعت کاری

به گزارش چغادک نیوز، عبدالکریم گراوند در نشست شورای اداری استان بوشهر اظهار داشت: به منظور کاهش مصرف برق ادارات استان بوشهر از ابتدای تیرماه ساعت کاری ادارات استان از ساعت شش و ۳۰ دقیقه صبح تا ساعت ۱۳ خواهد بود.

وی بر لزوم رعایت الگوی صحیح مصرف در همه ادارات استان تاکید کرد و ادامه داد: در هنگام تعطیلی ادارات همه ادارات باید وسایل برقی را خاموش کنند و شاهد کاهش قابل توجه مصرف برق در این ساعات باشیم.

استاندار بوشهر یکی دیگر از الزامات دستگاه‌های اداری استان بوشهر را صرفه‌جویی در مصرف آب دانست و اضافه کرد: دستگاه‌های اجرایی باید با استفاده از شیرآلات کاهنده مصرف آب، زمینه صرفه‌جویی را فراهم کنند.

وی به خدمات جهاد کشاورزی استان بوشهر اشاره کرد و افزود: پیگیری و نظارت دائم از اراضی منابع طبیعی و پیشگیری از آتش سوزی در مراتع و اراضی جنگلی به عنوان یک ضرورت باید در دستور کار باشد.

گراوند توسعه کشت گلخانه‌ای در استان بوشهر را به عنوان اولویت در بخش کشاورزی دانست و بیان کرد: در حوزه سرمایه‌گذاری باید نسبت به رفع پیچ و خم‌های اداری اقدام شود.

وی بر لزوم ارائه و توسعه خدمات رسانی به ویژه در حوزه آب و برق در مناطق حاشیه‌ای خاطرنشان کرد: مشکلات خدمات رسانی به مناطق حاشیه نشینی شهرها باید مرتفع شود.

استاندار بوشهر با اشاره به انتخابات اسفندماه امسال، اضافه کرد: نامزدهای انتخاباتی باید رعایت اخلاق را به صورت ویژه در دستور کار داشته باشند و شاهد بی خلاقی و قانون‌گریزی در این فضا نباشیم.

وی تصریح کرد: در همه مراحل انتخابات قانون‌مداری، مشارکت حداکثری، بی‌طرفی مسئولان، اخلاق اسلامی، انتخابات سالم و رعایت قانون باید مد نظر مجریان انتخابات باشد.

تاکید بر لزوم رعایت قانون در توزیع آگهی دستگاه‌های اجرایی به هفته نامه‌ها، مطبوعات و روزنامه‌ها، تشکیل کارگروه ملی رفع آلایندگی جنوب استان بوشهر، تسریع در روند اجرای طرح‌های آبرسانی در استان از دیگر نکات مهم مطرح شده توسط استاندار بوشهر بود.

منبع:مهر

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false