×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
مشکلات اشتغال بومیان جزیره خارگ رفع شود

به گزارش چغادک نیوز، حجت‌الاسلام موسی کمالی بعد از ظهر چهارشنبه در نشست شورای اداری خارگ اظهار داشت: همه مسئولان وظیفه دارند که بهترین خدمات را به مردم ارائه کنند و در این راستا باید از همه ظرفیت‌ها استفاده شود.

وی با بیان اینکه مسائل و مشکلات مردم جزیره خارگ باید با مشارکت و کار جمعی حل شود، اضافه کرد: حضور مسئولان در جزیره خارگ نویدبخش قدم‌های مناسبی برای رفع مشکلات مردم است.

امام جمعه خارگ با تقدیر از استاندار بوشهر در پیگیری تخصیص بودجه و اعتبارات استان، بیان کرد: نسبت به جزیره خارگ نیز شاهد تخصیص اعتبارات خوبی نسبت به قبل هستیم و شاهد افزایش اعتبارات هستیم.

وی با اشاره به اینکه روند افزایش اعتبارات باعث رفع مشکلات در جزیره خارگ شده است، تصریح کرد: امیدواریم با این روند افزایش بودجه شاهد رفع دیگر مشکلات در جزیره خارگ باشیم.

حجت‌الاسلام کمالی خواستار تخصیص اعتبارات آلایندگی خارگ به مردم شد و ادامه داد: طرح جامع یکی از دغدغه‌های اساسی در جزیره خارگ است که امیدواریم موضوع به صورت ویژه پیگیری و حل شود.

وی به میراث گران‌بهای تاریخی جزیره خارگ اشاره کرد و گفت: امیدواریم با تصویب طرح جامع جزیره خارگ این میراث فرهنگی تصویب شود.

امام جمعه خارگ خواستار رفع مشکلات اشتغال بومیان جزیره خارگ شد و بیان کرد: انتظار داریم اشتغال در جزیره خارگ به اداره کار واگذار شود و بخشداری درگیر موضوع اشتغال نشود.

منبع:مهر

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false