×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
تصویب طرح جامع جزیره خارگ به صورت ویژه پیگیری می‌شود

به گزارش چغادک نیوز، حجت‌الاسلام عبدالحمید خدری ظهر چهارشنبه در نشست شورای اداری خارگ اظهار داشت: در راستای توسعه جزیره خارگ و رفع مشکلات این جزیره تلاش گسترده‌ای داشته‌ایم و مسائل خارگ به کرات پیگیری شده است.

وی با اشاره به اینکه در همه نطق‌ها دغدغه‌های مردم خارگ را پیگیری کردیم اضافه کرد: در زمینه تردد پیگیری لازم صورت گرفته است تا این دغدغه اساسی مردم به صورت ویژه پیگیری شود.

نماینده بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس همچنین از پیگیری موضوع طرح جامع خارگ خبر داد و افزود: امیدواریم ظرف هفته آینده مسئولان متولی را برای این طرح به خارگ بیاوریم و موضوع به صورت ویژه پیگیری شود.

وی به تحولات مطلوب در حوزه آموزش و بهداشت و درمان در جزیره خارگ اشاره کرد و ادامه داد: استاندار و فرماندار شهرستان بوشهر نیز دغدغه جزیره خارگ را داشته‌اند و مسائل با عنایت ویژه پیگیری می‌شود.

خدری از رفع دغدغه‌های اساسی مردم خارگ خبر داد و افزود: تلاش می‌شود تا شرایط برای نیروی انسانی حوزه آموزش و پرورش جزیره خارگ فراهم شود و زمینه ماندگاری معلمان افزایش یابد.

وی با تقدیر از پایانه‌های نفتی در عمل به مسئولیت‌های اجتماعی، تصریح کرد: در زمینه توسعه زیرساخت‌ها در جزیره خارگ شاهد خدمات بسیار خوبی هستیم. انتظار داریم فلات قاره و پتروشیمی هم همکاری لازم را داشته باشند.

منبع:مهر

false
true
false
true
  1. ناشناس

    با سلام وعرض ادب اقای خدری فکر مسله چغادک ما هم باش نکنه در پیچ خم کارها چغادک فرامش بشه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false