×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۲۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
ظرفیت استان بوشهر در کشت گیاهان دارویی و جلبک‌ها استفاده شود

به گزارش چغادک نیوز، عبدالکریم گراوند در کارگروه کشاورزی و آب استان بوشهر اظهار داشت: استان بوشهر ظرفیت بسیار بالایی در حوزه کشاورزی دارد و باید از این ظرفیت برای توسعه اشتغال و رونق تولید استفاده شود.

وی اضافه کرد: با توجه به وضعیت منابع آبی، استفاده از روش‌های کشت گلخانه در استان بوشهر در دستور کار است و در این راستا از طرح‌های کشت گلخانه‌ای حمایت لازم را خواهیم داشت.

استاندار بوشهر با تاکید بر هدفمند شدن مسیر توسعه طرح‌های کشاورزی از جمله کشت گلخانه‌ای بیان کرد: سال گذشته عملیات اجرایی ۱۰۳ هکتار طرح گلخانه‌ای در استان بوشهر انجام و این طرح‌ها افتتاح شد.

وی از افزایش اجرای طرح‌های کشت گلخانه‌ای در استان بوشهر خبر داد و خاطرنشان کرد: از مهمترین ویژگی‌های کشت گلخانه‌ای می‌توان به افزایش راندمان تولید، بهره‌وری مطلوب، افزایش تولید و صادرات اشاره کرد.

گراوند از توسعه طرح‌های آب شیرین‌کن در نقاط ساحلی برای تأمین آب کشت‌های گلخانه‌ای خبر داد و افزود: استان بوشهر در کشت گیاهان دارویی و جلبک‌ها دارای ظرفیت بالایی است که باید بهره‌وری از آن فراهم شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خواستار حضور گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس شد و ادامه داد: روز جهانی قدس فرصت مهمی برای اتحاد و همبستگی مردم مسلمان سراسر جهان است.

استاندار بوشهر با دعوت از همه مردم استان برای حضور گسترده و پرشور در راهپیمایی روز جهانی قدس گفت: روز جهانی قدس یادگار امام راحل است و تا همیشه مردم بر استکبار و صهیونیسم فریاد خواهند زد.

منبع:مهر

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false