×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۲۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
۱۵۰۰ یتیم در استان بوشهر فاقد حامی هستند

به گزارش چغادک نیوز، احمد لطفی اظهار داشت: کمیته امداد در راستای خدمات دهی به اقشار مستضعف و نیازمند طرح‌های متنوعی را در دستور کار دارد که در ماه مبارک رمضان نیز این طرح‌ها به صورت ویژه اجرا می‌شوند.

وی به اجرای طرح محسنین با هدف تقویت سطح معیشت خانواده‌های نیازمند اشاره کرد و ادامه داد: امسال تلاش شده تا پنج هزار حامی جدید جذب شوند و در این راستا هر شب برنامه همنشینی با ایتام و محسنین برگزار می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر خواستار حضور و مشارکت خیرین و نیکوکاران در طرح پویش مردمی مشارکت همگانی شد و بیان کرد: این طرح نقش بسیار مهمی در رفع بخشی از مشکلات خانواده‌های نیازمند خواهد داشت.

وی خاطرنشان کرد: در ماه مبارک رمضان امسال تاکنون دو هزار حامی به خانواده بزرگ حامیان ایتام و محسنین اضافه شده‌اند که امیدواریم تا پایان این ماه شاهد افزایش این تعداد به میزان سه هزار و ۵۰۰ حامی باشیم.

لطفی اضافه کرد: در استان بوشهر شش هزار و ۹۲ فرزند یتیم و محسنین تحت حمایت داریم که چهار هزار و ۵۹۲ نفر دارای حامی هستند و هزار و ۵۰۰ نفر فاقد حامی هستند که امیدواریم با مشارکت مردم مشکل این افراد نیز حل شود.

وی بیان کرد: طرح هر پلیس یک حامی نیز از جمله طرح‌های بسیار خوبی است که توسط سردار واعظی فرمانده نیروی انتظامی استان بوشهر نیز مورد استقبال قرار گرفته است.

منبع:مهر

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false