×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
قبوض کاغذی برق حذف می‌شوند/ توسعه بخش اتوماسیون

به گزارش چغادک نیوز، غلامعلی رخشانی مهر پیش ازظهر شنبه در آیین تکریم و معارفه مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر اظهار داشت: در راستای برق‌رسانی به نقاط مختلف کشور تلاش‌های گسترده‌ای صورت گرفته و شاهد بهبود وضعیت تولید، انتقال و توزیع هستیم.

وی با اشاره به اینکه تلاش می‌شود مدیریت مصرف جایگزین پیک‌فروشی در کشور شود، تصریح کرد: در همه دنیا شاهد حرکت به سمت مدیریت مصرف هستیم و در ایران نیز اقدامات در این حوزه آغاز شده است.

معاون هماهنگی توزیع شرکت توانیر برآورد بیان کرد: پیک مصرف برق در کشور شش‌هزار مگاوات است که پنج هزار مگاوات آن برای ۲۰۰ ساعتی است که مصرف برق افزایش می‌یابد.

وی با اشاره به اینکه تامین این میزان برق نیازمند پنج میلیارد دلار سرمایه‎گذاری است خاطرنشان کرد: این هزینه‌ها مقرون به صرفه نیست و باید برای جلوگیری از افزایش پیک مصرف برق اقدامات لازم صورت گیرد.

رخشانی‌مهر تقویت اتوماسیون در صنعت برق را ضروری دانست و ادامه داد: افزایش خدمات به مشترکان از طریق اتوماسیون در دستور کار است و در استان بوشهر نیز باید به این موضوع توجه خاص شود.

وی با بیان اینکه فعالیت استان بوشهر در بخش اتوماسیون پائین‌تر از میانگین کشوری است افزود: گسترش خدمات اتوماسیون، حضور فیزیکی مشترکان به شرکت‌های توزیع نیروی برق را کاهش می‌دهد.

معاون هماهنگی توزیع شرکت توانیر خواستار جمع‌آوری اطلاعات مشترکان طی دو ماه آینده شد و تصریح کرد: مراجعه مشترکان برق از طریق فضای مجازی یکی از برنامه‌ها است.

وی از برنامه‌ریزی برای حذف قبوض کاغذی برق از مهرماه خبر داد و گفت: قبض برق به وسیله تلفن همراه مشترکان ارسال می‌شود و با این کار یک سوم نیروهای شرکت توزیع نیروی برق در بخش قرائت و توزیع تعدیل و در بخش‌های دیگر شرکت بکارگیری می‌شود.

در این آیین ضمن قدردانی از امرالله پاراد و نادر تمیمی مدیرعامل و سرپرست شرکت توزیع نیروی برق استان، اردشیر مذکوری به عنوان مدیرعامل جدید شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر معرفی شد.

منبع:مهر

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false