×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۲۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
مدیران استان بوشهر ارتباط خود را با رسانه‌ها افزایش دهند

به گزارش چغادک نیوز، مجید خورشیدی صبح سه شنبه در نشست شورای اداری شهرستان گناوه اظهار داشت: در برهه کنونی تحریم‌های ظالمانه و خلاف روابط بین المللی از سوی دولت آمریکا بر کشورمان وارد شده که با تدبیر مقام معظم رهبری و رئیس دولت تدبیر وامید و کمک مردم ایران از این مرحله با موفقیت گذر خواهیم کرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: مقام معظم رهبری امسال را به عنوان سال رونق تولید نامگذاری فرمودند که این تولید به معنای تولید کالا و خدمات است و می‌توان در بخش خدمت عمومی با تولید خدمات بهتر و شایسته‌تر به مردم فرمان رهبری را اطاعت و شعار سال را محقق کرد.

وی گفت: مدیران همه دستگاه‌ها علاوه بر اینکه از رفتار خود مراقبت می‌کنند بر رفتار زیر مجموعه‌های اداری مربوط نظارت کامل و مستمر داشته باشند.

خورشیدی با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی در سال جاری تصریح کرد: در سال انتخابات کشور با انتخاب آگاهانه و مسئولانه مجلس یا دولتی را انتخاب می‌کند که بتواند در چهار سال آینده خدماتی را در خور شأن ملت شریف ایران ارائه کند.

وی گفت: همه مدیران اجرایی از طریق ارائه خدمات مطلوب‌تر به برگزاری انتخاباتی آرام و آگاهانه بهتر کمک می‌کنند و هر چه خدمات ارائه شده بهتر باشد مردم با حضور آگاهانه و حضور حداکثری در انتخابات شرکت می‌کنند.

وی پیرامون لزوم توسعه و توجه به امید آفرینی در جامعه اظهار داشت: علی رغم همه مشکلاتی که دولت با آنها مواجه است خدمات بزرگی در بخش‌های مختلف صورت گرفته و مردم از بسیاری از خدمات انجام گرفته از سوی دولت اطلاع ندارند.

وی گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی خدمات ارائه شده دولت و نظام اسلامی را با امانتداری به مردم اطلاع رسانی کنند.

توجه به معیشت ساحل نشینان

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با تاکید بر اینکه مدیران دستگاه‌های اجرایی ارتباط لازم و کافی با رسانه‌ها داشته باشند بیان کرد: یکی از شاخص‌های ارزشیابی مدیران سطح استان به دستور استاندار ارتباط آنها با رسانه‌ها است و در زمان ارزشیابی عملکرد مدیران و مسئولان اجرایی میزان ارتباط با رسانه‌ها لحاظ خواهد شد.

وی افزود: فرمانداران شهرستان‌های استان در ارزیابی عملکرد مسئولان گزینه ارتباط آنها با رسانه‌ها را مدنظر قرار دهند و به استانداری اعلام کنند.

خورشیدی با تاکید بر لزوم امید آفرینی در جامعه تصریح کرد: جامعه ناامید انسجام و تعلق به کشور و نظام ندارد و مقدمه‌ای برای پیدایش آسیب‌های اجتماعی خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه برنامه‌های نشاط اجتماعی با تقویت و قوت بیشتری امسال در استان ادامه می‌یابد یادآور شد: ایجاد نشاط اجتماعی در جامعه از ابزار و راه‌های امید آفرینی در جامعه است و مانع از آسیب‌های اجتماعی می‌شود.

معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استاندار بوشهر گفت: خدمت گذاری به مردم نعمت و امانت و فرصتی است که به ما سپرده شده است و باید این فرصت را برای ارائه خدمت به ملتی که بهترین‌های خود را تقدیم کشور و نظام کردند و شایسته بهترین خدمات هستند استفاده کرد.

وی گفت: توجه به معیشت ساحل نشینان استان همواره از اولویت‌ها به شمار می‌آید و بر اساس مصوبه اتخاذ شده در استانداری با خودروهای شوتی در جاده‌ها و محورهای مواصلاتی داخل استان منوط و مشروط بر تخطی نکردن از سرعت مطمئنه و نداشتن کالای ممنوعه قاچاق برخورد نخواهد شد.

منبع:مهر

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false