×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
ظرفیت شهرستان بوشهر بالا است/ نباید جوان بیکار داشته باشیم

به گزارش چغادک نیوز، عباس جمشیدی صبح شنبه در نشست ستاد اقتصاد مقاومتی استان بوشهر اظهار داشت: استان بوشهر یک استان با ظرفیت و پتانسیل بسیار بالا است و باید از این ظرفیت‌ها به خوبی استفاده شود.

وی بر لزوم تلاش همگانی برای تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در شهرستان بوشهر تاکید کرد و ادامه داد: توسعه اشتغال باید به صورت ویژه مد نظر قرار گیرد و در این راستا موضوع آموزش دارای اهمیت فراوانی است.

فرماندار شهرستان بوشهر به ظرفیت‌های بسیار بالای شهرستان بوشهر در زمینه اقتصادی و اشتغال‌زایی اشاره کرد و افزود: نباید در شهرستان بوشهر جوان بیکار وجود داشته باشد و باید جوانان برای کار و اشتغال آموزش مناسب ببینند.

وی خواستار توسعه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای و مهارت‌افزایی برای نسل جوان شد و خاطرنشان کرد: توجه به حرفه آموزی و مهارت‌افزایی یکی از راهکارهای مهم برای تحقق اقتصاد مقاومتی است.

جمشیدی از آمادگی برای توسعه آموزش مهارتی در شهرها و روستاهای شهرستان بوشهر خبر داد و تصریح کرد: آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در شهرستان باید با همکاری همه دستگاه‌ها تقویت شود، تا افراد بتوانند از طریق مهارت آموزی نیازهای خود را برآورده کنند.

منبع:مهر

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false