×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
دانش‌آموزان استان بوشهر با تکالیف اجتماعی خود بیشتر آشنا می‌شوند

به گزارش چغادک نیوز، ناصر کرمی ظهر سه‌شنبه در نشست با مدیرکل استاندارد استان بوشهر با اشاره به اهمیت و ضرورت استاندارد در جامعه اظهار داشت: نام و آرم استاندارد اطمینان و آرامش خاطر را برای هر یک مصرف کنندگان ایجاد می‌کند و نبود این آرم بر هر کالا باعث دغدغه و پریشانی افراد می‌شود.

کرمی ادامه داد: تا زمانی که ما از نظر فرهنگی به جای مطلوبی که مردم خود خواهان استاندارد باشند نرسیم باید در راستای استاندارسازی و ترویج آن هزینه کرد.

وی با بیان اینکه آموزش و پرورش بستر مناسبی برای نهادینه کردن استاندارد در بین جامعه است تصریح کرد: دانش آموزان نسبت به دیگر اقشار جامعه باورمندی بهتری دارند و از طرفی چون دانش آموزان سفیران ما در خانواده هستند می‌توانند افراد بیشتری در ترویج این فرهنگ جذب کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر با اشاره به طرح موفق سفیران سلامت و همیار پلیس در آموزش و پرورش یادآور شد: این دو طرح به طور بسیار خوبی در مدارس اجرا می‌شود و دانش آموزان نسبت به بهداشت و راهنمایی و رانندگی توجه بیشتری دارند.

کرمی ابراز داشت: جامعه توسعه نیافته و در حال توسعه به سختی استاندارد را می‌پذیرد و فعالیت‌های استاندارد سازی باید به صورت تدریجی در بین عموم رایج شود تا افراد نسبت به استاندارد بدبین نشوند.

وی افزود: اگر دانش آموزان به عنوان عموم جامعه آمادگی ذهنی و روحی لازم را داشته باشند با فرهنگ سازی خیلی از اقدامات پیشگیرانه و نظارتی در راستای رعایت استانداردهای لازم کم می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر این تفاهم نامه را ظرفیت بسیار خوبی برای مجموعه‌های آموزش و پرورش و استاندارد دانست و خاطرنشان کرد: آشنایی دانش آموزان با فضای استاندارد و تخصص حوزه استاندارد باعث می‌شود دانش آموزان با تکالیف حوزه اجتماعی خود بیشتر آگاه شوند.

منبع:مهر

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false