×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
معاونت هماهنگی اقتصادی و منابع انسانی استانداری بوشهر تفکیک شد

به گزارش چغادک نیوز، با صدور احکام جداگانه‌ای سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری بوشهر منصوب شدند.

با حکم عبدالکریم گراوند استاندار بوشهر، حسن ابراهیمی به عنوان سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری بوشهر منصوب شد.

در حکم استاندار بوشهر خطاب به حسن ابراهیمی آمده است: امید است در سایه همدلی، هماهنگی، تعامل و با بهره‌گیری از توان نیروهای لایق، دلسوز و کارآمد مجموعه استانداری و سایر دستگاه‌های اجرایی استان در ارتقا توانمندی، سازماندهی و اصلاح ساختار اداری و سایر اهداف سازمانی در راستای سیاست‌های دولت تدبیر و امید موفق باشید.

همچنین با حکم عبدالکریم گراوند استاندار بوشهر، سعید زرین‌فر به عنوان سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری بوشهر منصوب شد.

در حکم استاندار بوشهر خطاب به سعید زرین‌فر آمده است: امید است ضمن تلاش در راستای ایجاد هماهنگی و تعامل با تمامی نهادها، سازمان‌ها و دستگاه‌های کشوری و لشکری استان و بهره‌گیری از همه استعدادها و توانمندی‌ها، در پیشبرد اهداف، سیاست‌های اقتصادی دولت تدبیر و امید، وزارت متبوع و خدمات‌رسانی هر چه بیشتر به مردم شریف استان بوشهر موفق باشید.

منبع:مهر

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false