×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۲۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
۱۰۰ مرکز معارف دینی حوزه علمیه خواهران در استان بوشهر ایجاد شد

به گزارش چغادک نیوز، حجت الاسلام رضا خدری صبح چهارشنبه در افتتاح مرکز معارف اسلامی خواهران شهر چغادکاظهار داشت: حدود ۱۰۰ مرکز معارف دینی توسط حوزه‌های علمیه خواهران در استان بوشهر ایجاد شده است.

وی خاطرنشان کرد: آنچه که در این مرکز مد نظر بوده است آموزش بر پایه اسلامی و دینی است و یک سری دوره‌های کوتاه مدت طراحی می‌شود که می‌تواند مفید باشد و برنامه‌هایی همچون سبک زندگی اسلامی و مسائل فرهنگی هم می‌توان در این مرکز به آن پرداخت.

مدیر حوزه علمیه استان بوشهر با تقدیر شهردار شهر چغادک برای تأمین ساختمان این مرکز معارف اظهار داشت: این افتتاح در آستانه روز مبارک معلم صورت گرفت، روزی که یادآور خاطرات بسیار بزرگ شهید مطهری که نقش بسیار ارزنده‌ای در تولید منظومه فکری و عملی نظام اسلامی دارد.

وی افزود: امروز بخش عمده‌ای از تولیدات علمی نشأت گرفته از تفکرات شهید مطهری است؛ کاری که صورت گرفته چیزی در حد یک حوزه علمیه است و با توجه به برنامه‌هایی که در حوزه علمیه مبنی بر توسعه آن داریم جای چنین برنامه‌هایی در کنار آن خالی است.

حجت الاسلام خدری با بیان اینکه فعالیت در این مرکز به صورت جهاد علمی است، از افتتاح مرکز معارف اسلامی برادران شهر چغادک در آینده نزدیک خبر داد و گفت: احتمالاً بتوانیم در ماه مبارک رمضان این مرکز را افتتاح کنیم.

مدیر حوزه علمیه استان بوشهر با اشاره به آماری از طلاب این شهر گفت: شهر چغادک بیش از ۵۰ طلبه خواهر و ۷۰ طلبه برادر دارد که در استان‌های مختلف کشور و شهرهای استان مشغول به تحصیل هستند.

منبع:مهر

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false