×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
تعداد سازمان‌های مردم نهاد در استان بوشهر ۱۴ برابر شد

به گزارش چغادک نیوز، عبدالکریم گراوند عصر شنبه در نشست نکوداشت هفته جوان در بوشهر اظهار داشت: در راستای ایجاد فضای شادی و نشاط در سطح استان بوشهر برنامه‌های بسیار خوبی اجرا شده و برنامه‌های متعددی در دستور کار است.

وی اضافه کرد: طرح نشاط اجتماعی با ۴۰۰ برنامه مختلف سال گذشته در سطح استان بوشهر اجرا شد که نقش مهمی در ایجاد فضای شادی و نشاط در جامعه داشته است.

استاندار بوشهر از گسترش برنامه‌های اجتماعی در سطح استان بوشهر به عنوان یک اولویت اشاره کرد و ادامه داد: جوانان استان بوشهر دارای ظرفیت بسیار بالایی هستند که باید فضا برای ارائه طرح‌ها و برنامه‌ها توسط جوانان فراهم شود.

وی با اشاره به اینکه تشکل‌های جوانان باید مورد حمایت قرار گیرند، بیان کرد: در آستانه تعطیلی مدارس و دانشگاه‌ها هستیم و باید برنامه‌های خوبی برای اوقات فراغت جوانان طراحی شود.

گراوند خواستار استفاده جوانان از فرصت‌های اشتغال شد و اضافه کرد: شرکت‌های دانش بنیان ظرفیت و فرصت بسیار خوبی برای اشتغال‌زایی هستند که باید حمایت‌های مؤثری صورت گیرد.

وی از افزایش ۱۴ برابری تعداد سازمان‌های مردم نهاد در استان بوشهر از ابتدای فعالیت دولت تدبیر و امید تاکنون خبر داد و افزود: تعداد سازمان‌های مردم نهاد استان بوشهر از ۱۶ به ۲۳۰ سمن افزایش یافته است.

استاندار بوشهر خواستار توسعه آموزش و مشاوره‌های پیش از ازدواج در سطح استان شد و تصریح کرد: توسعه این آموزش‌ها می‌تواند نقش چشمگیری در کاهش آمار طلاق در استان ایفا کند.

منبع:مهر

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false