×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
۱۲۰ هزار نفر در شوراهای اسلامی سراسر کشور عضویت دارند

به گزارش چغادک نیوز، مرتضی الویری صبح شنبه در نشست با مسئولان استان بوشهر با تقدیر از تلاش‌های استاندار بوشهر در توجه به شوراها اظهار داشت: استاندار بوشهر اعتقاد ویژه‌ای به شوراها دارد و همواره از نظر شوراها استفاده می‌کند.

رئیس شورای عالی استان‌ها افزود: شوراها نقش و جایگاه ویژه‌ای در توسعه و پیشرفت در کشور دارند و روز به‌روز شاهد موفقیت بیشتر شوراها در امور مختلف هستیم.

وی با بیان اینکه شوراها یکی از اساسی‌ترین مطالبات مردم در ابتدای انقلاب بوده یادآور شد: حضرت امام خمینی (ره) در روز نهم اردیبهشت ۱۳۵۸ به شورای انقلاب دستور دادند که نسبت به تهیه آئین‌نامه اجرایی شوراها برای اداره امور شهرها و روستاها در سراسر کشور اقدام کنند و همین مساله سبب شد که در دهه ۷۰ نهاد مردمی شوراها تشکیل شود و امروز به بالندگی رسیده است.

رئیس شورای عالی استان‌ها از حضور ۱۲۰ هزار نفر در شوراهای اسلامی سراسر کشور خبر داد و ابراز داشت: این تعداد اعضای شوراها برآمده از رأی مستقیم مردم هستند و شبکه گسترده‌ای برای توسعه و پیشرفت به شمار می‌روند.

الویری با اشاره به اینکه شوراها باید در راستای رفع مشکلات مردمی گام بردارند گفت: اگر می‌خواهیم جایگاه شوراها ارتقا یابد باید ایرادات خودمان را برطرف کنیم.

وی با اشاره به وحدت و همدلی بین مسئولان استان و شوراهای شهر و روستا خاطر نشان کرد: همدلی و اتحاد کم‌نظیری بین مسئولان استان وجود دارد و شوراها باید از این ظرفیت نهایت بهره را ببرند.

منبع:مهر

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false